Brandtailors a finalizat design-ul de brand pentru produsele Rost, din portofoliul Fabryo-Atlas Paints, liderul pieței de lacuri și vopsele decorative din România. Brand-ul Rost, cu o tradiție de aproape 15 ani pe piață, beneficiază astfel de o nouă identitate vizuală și de o reîmprospătare a graficii de ambalaj și de comunicare. Acesta este al treilea proiect dezvoltat de Brandtailors pentru Fabryo-Atlas Paints, după extensia brand-ului savana și rebranding-ul APLA. 

37011-testsatin.jpgOdată cu modificările de design introduse de echipa Brandtailors, vizibilitatea la raft a produselor Rost crește semnificativ. Logo-ul are un design mai prietenos, iar spirala de culori este vizibilă în întregime pe ambalaj și este folosită ca suport pentru ilustrarea texturii produselor, cu ajutorul unor culori mai intense decât în varianta grafică precedentă.

O ajustare care influențează pozitiv intenția de cumpărare a fost redesenarea etichetei de spate, care facilitează parcurgerea rapidă a informațiilor despre produs, chiar și în fața raftului, unde timpul, răbdarea și disponibilitatea cumpărătorului sunt destul de limitate. Folosirea post-it-urilor ca manieră grafică are potențialul de a se transforma într-un asociator suplimentar al brand-ului, pe lângă spirala de culori. Sub-brand-ul și denominatorul de produs au fost și ele rearanjate astfel încât acestea să fie mai vizibile pentru cumpărători la nivelul raftului.

„Proiectul Rost este unul dintre puținele proiecte «profilactice» din industria de branding din România. Echipa Fabryo-Atlas Paints a înțeles foarte repede că Rost avea nevoie de aducerea în contemporaneitate a design-ului de brand și de o mai bună vizibilitate a produselor la raft. Actualizarea aspectului vine în contextul unei categorii care se manifestă destul de dinamic în ultimii ani, atât din punctul de vedere al lansărilor de produse, cât și ca efervescență în design și comunicare la raft.”

Andreea Florea, Managing Partner Brandtailors

Agenția de consultanță și design de brand Brandtailors colaborează deja de 4 ani cu Fabryo-Atlas Paints și a mai dezvoltat pentru companie extensia de brand savana în categoria de produse pentru decorarea și protecția lemnului și rebranding-ul APLA.

„Viziunea creativă pe care am reușit să o avem asupra întregului portofoliu de brand-uri Fabryo-Atlas Paints ne permite să dezvoltăm împreună proiecte din ce în ce mai eficiente și mai de succes. Deși proiectele de branding sunt punctuale prin natura lor, relația de lungă durată pe care am dezvoltat-o cu echipa Fabryo Atlas Paints se traduce printr-o înțelegere profundă a categoriilor de produse, dar mai ales a particularităților de manifestare a fiecărui brand din portofoliul companiei.”

Melania Moisi, Creative Partner Brandtailors

Compania Fabryo-Atlas Paints este orientată către dezvoltare și inovație, utilizând datele de monitorizare a pieței pentru a lansa produse adaptate nevoilor pe care le descoperă în rândul clienților, orientare ce se reflectă și în strategia și tacticile de comunicare ale brand-urilor din portofoliu.

„În fiecare proiect ne propunem să dezvoltăm brand-uri sănătoase cu impact și vizibilitate pe termen lung în piață. De aceea dezvoltarea design-ului pentru extensia de brand savana și dezvoltarea brand-urilor APLA și Rost sunt rezultatele unor metodologii de branding complexe și atent documentate.”

Cristina Avram, Consumer Marketing Manager Fabryo-Atlas Paints.

În luna iunie, Fabryo-Atlas Paints și Brandtailors vor lansa împreună un nou proiect care marchează trecerea la un nou nivel de exigență în adresarea solicitărilor pieței de vopsele decorative din România.

Despre Brandtailors

Brandtailors este compania de consultanță și design de brand care, în cei 10 ani de prezență pe piața din România, a lansat aproape 200 de proiecte de branding și design, punându-și amprenta asupra dezvoltării a peste 90 de brand-uri din 48 de industrii diferite.

Dacă am rezuma abordarea Brandtailors asupra proiectelor de branding și rebranding dezvoltate de-a lungul timpului, am folosi cuvinte precum strategie, viziune, metodologie și eficiență. În spiritul acestor idei, suntem prima și singura companie de consultanță și design de brand din România care și-a separat operațiunile de branding de produs și respectiv branding corporatist în două echipe distincte de profesioniști.

Colaborarea cu clienți precum Albalact, Fabryo, Agricola, Tymbark Maspex, Teamnet, ȚiriacHoldings, Carpatina, Intact Media Group, Kandia, Petrom, Pepsico, Tetra Pak, Interstar, Lactalis, Scandia Food, Azuga Waters sau Titan ne-au dovedit ca ne putem mândri cu proiecte care au definit și redefinit nu numai brand-urile pe care am lucrat, dar și întreaga categorie din care fac parte.

Curajul de a redefini practicile curente ale industriei și rezultatele incontestabile ale proiectelor noastre ne-au adus în portofoliu, an după an, brand-uri ca Țiriac Holdings, Agricola, Antena 1, Ymens, Naturlich, BCR Open Romania, Zuzu, Carpatina, Melliris, Kandia, Silvana, ROM, Grania, Azuga Apă de Izvor, Peak sau Teamnet multe dintre ele fiind premiate și apreciate la nivel internațional în cadrul unor prestigioase competiții de profil.

Creativitatea soluției strategice, rigoarea design-ului de brand, calitatea parteneriatelor cu clienții, abilitatea de reinventare a echipei de la un proiect la altul și mai ales eficiența comercială dovedită a proiectelor noastre se traduc prin standardul „spectacular” care a reconfirmat Brandtailors drept lider reputațional al industriei de branding din România.

Despre Fabryo-Atlas Paints

Fabryo-Atlas Paints este liderul pieței de vopsele și tencuieli decorative din România. În urma fuziunii dintre Fabryo Corporation și Atlas Paints – compania desprinsă din Atlas Corporation la sfârșitul anului 2012 –, portofoliul Fabryo-Atlas Paints include produse comercializate sub mărcile savana, Apla INNENWEISS, ROST. Compania activează, de asemenea, pe segmentul produselor de termoizolare și hidroizolare. Fabryo-Atlas Paints deține o platformă de producție de vopsele, mortare și adezivi în Popești-Leordeni și o alta de produse termoizolatoare în Tunari, Județul Ilfov, și are, în urma fuziunii, aproximativ 440 de angajați.

7 May 2015