Cele mai costisitoare proiecte comerciale anunţate în prezent în Bucureşti implică o investiţie de 80-90 de milioane de euro, după ce în perioada 2009-2010 au fost inaugurate în Capitală trei proiecte de peste 150 de milioane de euro fiecare, cel mai scump fiind mallul Cotroceni Park, a cărui dezvoltare a costat 300 mil. euro.

Singurele proiecte comerciale de mari dimensiuni anunţate pentru începerea construcţiei în această perioadă sunt Pallady Shopping Center din Titan şi parcul de retail al proiectului Colosseum din zona Bucureştii Noi, centre comerciale care vor implica investiţii de 80 mil. euro, respectiv 90 mil. euro.

Aceste centre comerciale pun accent pe prezenţa unor retaileri care închiriază spaţii de mari dimensiuni, precum hipermarketurile sau reţelele de bricolaj, şi mai puţin pe magazine de îmbrăcăminte sau spaţii de  divertisment, activităţi pentru care piaţa.

 

 

Sursa

17 June 2010