Dezvoltatorii vor realiza peste 162.000 metri pătraţi de spaţii comerciale şi de petrecere a timpului liber în Colosseum Center, cea mai mare locaţie de retail anunţată până în prezent în Bucureşti. În prima fază se vor realiza 54.261 mp din parcul de retail, până în vara anului 2009.

Colosseum Center va cuprinde un mix de magazine de înaltă calitate sub branduri mari din retailul european, 16 săli de cinema, restaurante, baruri, cafenele, zone de petrecere a timpului liber pentru întreaga familie. Centrul comercial va beneficia, de asemenea, de 8.000 de locuri de parcare, dintre care 1.000 vor fi subterane, cu acces direct în mall. Carrefour este unul dintre retailerii de top de pe piaţă care a semnat deja un contract de închiriere pentru 15.000 metri pătraţi.

"Bucureşti este unul dintre cele mai mari oraşe ale Europei şi are un potenţial economic uriaş. Am început să căutăm terenuri pentru proiectele noastre din România acum trei ani, într-o perioadă în care perspectiva aderării României la Uniunea Europeană făcea investiţia extrem de interesantă", a declarat directorul Modus, Brendan Flood.

Colosseum Shopping Center va fi amplasat în nord-vestul Capitalei (sectorul 1), pe Şoseaua Chitila. În cadrul proiectului Colosseum Center, va fi făcută o investiţie semnificativă de aproximativ 30 de milioane de euro şi pentru îmbunătăţirea schemei infrastructurale, incluzând astfel o nouă lucrare de pasarele aeriene spre centrul de shopping pentru facilitarea accesului în zonă. Proiectul va include, de asemenea, o nouă staţie de autobuz şi una de tramvai şi va facilita, astfel, acces la galeria comercială.

Sursa

10 May 2007