Clienţii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, pe parcursul anului 2013, tranzacţii în valoare de  peste 27 miliarde lei prin intermediul serviciului Click şi Alo 24 Banking (internet şi telefon).

33393-pozabcr.jpgCele 27 miliarde de lei tranzacţionati prin Click şi Alo 24 Banking BCR au fost efectuate în aproximativ 7 milioane de transferuri, din care peste 96% dintre acestea reprezintă transferuri intra şi inter bancare şi schimburi valutare.

„Noutăţile şi dezvoltările lansate de BCR pe parcursul anului 2013 pe serviciul Click şi Alo 24 Banking s-au vazut şi în creşterea gradului de adopţie şi folosire a serviciului în rândul clienţilor băncii. Astfel, anul 2013 a însemnat o creştere de circa 15% a activării serviciului Click şi Alo 24 Banking în rândul clienţilor persoane fizice şi de 21% a accesării serviciului de către clienţii persoane fizice autorizate (PFA)”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Segmentul PFA a înregistrat, în anului 2013, cele mai mari creşteri de tranzacţii, atât din punct de vedere al numărului de tranzacţii efectuate (peste 23%), cât şi al valorilor tranzacţionate (peste 26%). Prin Click şi Alo 24 Banking, clienţii sunt încurajaţi să tranzacţioneze prin noua modalitate de autentificare simplificată, prin nume de utilizator şi parolă, pusă la dispoziţia tuturor clienţilor Micro şi PFA începând cu luna aprilie a anului trecut.

Clienţii din categoria Microintreprinderi rulează circa 76% (adica 21 miliarde de lei) din sumele tranzacţionate prin Click şi Alo 24 Banking BCR. Totodată, se înregistrează o creaştere a numărului şi volumelor de tranzacţiilor efectuate, cele mai mari creşteri înregistrandu-se pe numărul tranzacţiilor inter şi intra bancare, schimburi valutare, precum şi pe operaţiunile de tip Direct Debit şi Standing Order.

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 563 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.200 de bancomate şi POS - 13.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce. 

*  *

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. Aproximativ 46.000 de angajati deservesc 16.5 milioane de clienti in cadrul a 2.900 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La 31 decembrie 2013, Erste Group detinea active totale in valoare de 199,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 61 milioane EUR si un raport cost/venituri de 52,5%.

19 March 2014