100 de companii imobiliare vor expune la Targul Imobiliar National - tIMOn - peste 150 de proiecte rezidentiale, in cadrul carora se vor regasi peste 25.000 de apartamente, 1.500 de vile, 1.500 de locuinte de vacanta si peste 500 de locuinte in strainatate. tIMOn lanseaza in aceasta primavara 3 editii specializate, organizate sub cupola de la World Trade Center (20-24 februarie, 19-23 martie si 9-13 aprilie) si o platforma virtuala accesibila la adresa www.timon.ro.

Editia de primavara a tIMOn, organizata de Admedia Consulta, va reuni, de miercuri, 20 februarie, trei expozitii distincte. Peste 35 de companii din domeniul imobiliar, dar si din cel financiar-bancar, vor prezenta publicului o oferta adresata tuturor segmentelor de public interesate de o achizitie imobiliara.

"Cercetarile efectuate in 2007, corelate cu actualul peisaj din economia romaneasca conduc catre o usoara temere asupra achizitiilor imobiliare in randul romanilor in 2008. O data cu editia de primavara de la Bucuresti a tIMOn, ne-am propus, de fapt, sa demonstram ca, in continuare Romania are potential imobiliar. Cum vom realiza acest obiectiv? Vom veni si mai aproape de clientul final prin popularizarea unei oferte imense de locuinte, structurata pe o perioada de timp apropiata de perioada necesara fundamentarii unei decizii de achizitie imobiliara. In fapt, am facilitat prezenta mai multor proiecte imobiliare in ceea ce a devenit Polul Afacerilor Imobiliare din Romania (World Trade Center Bucuresti) pentru categorii cat mai mari de public, intr-un timp necesar si util pentru achizitia unei locuinte", a declarat Vlad Vlasceanu, managing director al Admedia Consulta, compania organizatoare a tIMOn - Targul Imobiliar National.

Expozitia din februarie va promova, printre altele, noua proiecte ce vor fi lansate in premiera in cadrul tIMOn si alte 12 proiecte care vor fi prezentate pentru prima oara publicului in cadrul unei expozitii imobiliare.
"Pentru anul 2008, am decis sa continuam seria inovatiilor in domeniul expozitiilor imobiliare. De aceea, am conceput un nou format de expozitie, mai atractiv si care sa cuprinda o oferta consistenta pentru doritorii de afaceri imobiliare in Romania. Am gandit trei etape, in decurs de doua luni, timpul minim necesar unei achizitii imobiliare. Astfel, am atras o oferta de locuinte mult mai bogata si diversificata, oferind consumatorului si un timp adecvat de alegere"', a declarat Vlad Vlasceanu, managing director al Admedia Consulta, compania organizatoare a tIMOn.
In cele 3 editii tIMOn organizate in Bucuresti in 2007, au pasit pragul targului aproape 60000 de vizitatori, vanzarile inregistrate de catre expozanti imediat dupa fiecare editie a targului depasind 25 milioane de euro. tIMOn in 2007 a insemnat un targ al premierelor imobiliare, fiind lansate peste 30 de proiecte in premiera, dar si un targ in care au fost promovati alaturi de marii jucatori din piata micile companii care au adus cu sine oferte spectaculoase.

Din martie 2007, pana in februarie 2008, tIMOn a prezentat publicului imobiliar peste 50 de premiere imobiliare. Noutatile tIMOn sunt Baneasa Happy House (proiect de vile si apartamente amplasat in zona Baneasa-Pipera si dezvoltat de Integral Tehnic), Christian House (proiect de vile amplasat in Ganeasa, promovat de Christian House Imobiliare), Arthemis Residence, Athos Residence (proiecte de apartamente amplasat in Voluntari si dezvoltate de Real Construction Companies Group), Casa Nova Residence (proiect de 800 de vile in Corbeanca, promovat de EuroMetropola Estate), Besta Residence (proiect de vile in Crevedia, pe malul Lacului Buftea, promovat de EuroMetropola Estate), Solaria Residence (proiect de apartamente in vile localizat in apropierea Padurii Baneasa, promovat de EuroMetropola Estate), Optimus Residence (proiect de apartamente situat in zona de Nord-Vest a capitalei, dezvoltat de Wizz Corporation si promovat de catre Media City) si Bran Residence (proiect de apartamente in vila la Bran, dezvoltat si promovat de Kone Invest Construct).

Cea mai ieftina locuinta promovata la expozitia din februarie a tIMOn este o garsoniera-studio din Egipt, la 15.000 euro, iar cea mai ieftina locuinta din Bucuresti, situata in zona Titan, in ansamblul EVOcasa dezvoltat de catre Adama Holding, are un pret de 47.169 euro.
Cele mai scumpe locuinte de la tIMOn depasesc un milion de euro si se regasesc in proiectele Upground si Belvedere. Cea mai ieftina vila promovata la tIMOn are o valoare de 160.000 euro, iar cea mai scumpa are o valoare de 650.000 de euro.

tIMOn 2008 este un proiect de promovare a industriei imobiliare din Romania dar si unul de deschidere catre clientul final care doreste sa achizitioneze o locuinta sau sa investeasca. In 2007 tIMOn a dat startul promovarii pietelor imobiliare locale prin organizarea editiei de Constanta urmand ca in acest an sa fie lansate editiile de Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi, Sibiu, editii organizate in orase cu un mare potential imobiliar, dar care nu au beneficiat de targuri imobiliare de anvergura.

"Expertiza noastra in marketing imobiliar dar si faptul ca am creat un instrument util pietei imobiliare, un brand imobiliar, se regaseste in interesul acordat evenimentului tIMOn de catre dezvoltatori, agentii, public dar si investitori din afara tarii. Pentru 2008, impreuna cu investitori din SUA, Israel, Marea Britanie, Germania, Italia sau Spania vom propune evenimente de tip business-to-business pietei imobiliare din Romania. Faptul ca am creat un eveniment imobiliar recunoscut de catre principalii jucatori din piata este confirmat prin gradul de ocupare a spatiului de expunere in cele 3 editii de primavara. tIMOn in primavara lui 2008 are un spatiu de expunere de 3 ori mai mare contractat in proportie de 90% pentru februarie si aprilie si 100% pentru martie" a mai declarat Vlad Vlasceanu.

Sursa

21 February 2008