Scad preturile cu 60%!!!

Gata, m-am linistit! Asta apropo de preturi. Scad ceva de speriat, domnule! De la inceputul anului, pe segmentul de lux s-au inregistrat scaderi de pana la 60% (Sursa).

OK, pana aici toate bune. Bune-bune, dar nu semana cu ceea ce stiam eu. Printre altele, am in portofoliu si cateva imobile mai deosebite, si nici unul din ele nu a scazut la pret cu mai mult de 5-10% de la inceputul anului.

Ii intreb pe colegii mei care se ocupa de segmentul de lux, la fel, 5-10% maxim, CU MICI EXCEPTII, pe care le-am inregistrat si eu la 2 imobile.

Ce inseamna aceste exceptii? Imobile ale caror proprietari cereau MULT PREA MULT fata de pretul real si corect de piata la momentul actual, si care in fata unor oferte reale, sau a unei nevoi acute de capitalizare au revenit cu picioarele pe pamant.

Stau si ma gandesc: discutam de INDICI nationali, de tot felul de indicatori de monitorizare, dar unul din cele mai mari portaluri de imobiliare, preluat de unul din cele mai mari canale media, comunica niste balarii nereprezentative dpdv statistic ca si trend de scadere masiva la rezidentialul de lux. Sunt tare curios cand vom renunta la mesajele astea cel putin ciudate care prezinta singularitati sub forma de trend, MAI ALES PRELUATE DE PRESA!

Imopedia, cum e cu scaderile astea? Statisticile la care am eu acces zic ceva intre 5 si 10%, si nu la segmentul “prestige” sau “character”, ci medium-high spre lux. La voi ce zic cifrele? Sau e secret?

Stimati cititori, voi ce stiti pe marginea acestui subiect? Sunt atat de reprezentative scaderile de preturi dramatice, gen 40-60%, pentru segmentul de lux, incat sa fie prezentate la modul generalizat, ca si regula de piata pentru ultimele 2 luni?

Share/Save/Bookmark

Taguri: , , , , , ,

217 Raspunsuri pentru “ Scad preturile cu 60%!!!”

Pages: [6] 5 4 3 2 1 » Show All

  1.  217 eusitu
    18 March 2010 :: 3:07 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Sorry dar cind apar ratiunile sentimentale, cele logice sint in cutie.
    “Piata civilizata matura si pretentioasa” sper ca nu vorbesti despre romania ca e prea mult.

  2.  216 eusitu
    17 March 2010 :: 6:04 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Valentin, de ce crezi ca au plecat din USA? De buni ce erau? Sa fim seriosi.
    Banuiesc ca tu ai impresia ca toti agentii sint niste gainari si ca asta e o scuza pentru ce se intimpla in real estate-ul romanesc. E treaba ta.

    O iei pe urmele unui coleg de-al nostru, care la ABSOLUT orice am fi spus gasea motive sa ne contrazica. Tu iti aperi "conationalii" tai, eu pe ai mei. Buni, rai, dar SUNT AI MEI! PUNCT! In rest, recunosc ca ai destula dreptate la modul punctual, doar m-as bucura tare mult daca ai inceta sa mai generalizezi. Hai sa ne lamurim: Ceea ce am vrut eu sa subliniez a fost (si o sustin pana in panzele albe, ca unul care a lucrat cu multe natii de agenti, de la englezi, americani, spanioli, nemti, italieni, marocani, sud-americani, francezi, irlandezi, scotieni, suedezi, norvegieni, etc): EXISTA USCATURI PESTE TOT, deci si in Romania ATAT! Si acestia continua sa dezerteze in fiecare zi, pentru ca nu se pot adapta la o piata civilizata, matura si pretentioasa. Si hai sa-ti mai zic ceva: in ultimele 6 luni am stat de vorba cu peste 100 de agenti si am intervievat alti peste 50 la modul profesional. Din toti acestia, am regasit putreziciunea pe care o descrii tu in vreo 5 dintre ei. Cam atat...
  3.  215 eusitu
    17 March 2010 :: 3:35 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @214 Concluzie: Romanul e mai fraier decit spaniolul si usor de manipulat. Trist.

    @Valentin: Este o copilarie sa crezi ca toti americanii se drogheaza si sint perversi sexuali. Ce ai cunoscut tu in Spania sint nereprezentativi pentru marea masa a agentilor imobiliari din america de nord. Poate nu stii dar agentul imobiliar in american de nord are o reputatie destul de mare, undeva aproape de notar. SA-ti dai seama de nivelul de seriozitate, diploma de broker e semnata de guvernatorul statului.
    Am impresia ca ceea ce ai intilnit tu sint doar niste aveturieri care vor sa faca bani usor si rapizi si apoi erau pusi pe distractii. Daca vroiau cu adevarat o cariera in imobiliare, am impresia ca in NA oportunitatiile sint uriase comparativ cu Spania.

    Da, jos palaria in fata acelor monstri sacri din America de Nord, a caror coloana vertebrala si corectitudine fata de client este deja litera de lege. Sub nici o forma nu indraznesc sa cred ca au avut ceva de-a face cu CEA MAI MARE TEAPA IMOBILIARA DIN ISTORIA OMENIRII, pe langa care ceea ce s-a intamplat in Romania a fost o joaca de copii... Hai sa fim seriosi, tu faci apologia a tot ce e "Made in NA" fara prea mare discernamant si fara informatii suficiente. De acord cu tine: aceia din NA de care vorbesti tu nu sunt aceiasi cu cei aterizati in Barcelona, desi cei despre care vorbeam eu sunt vanzatori de o mie de ori mai buni decat dinozaurii pe care ni-i dai tu exemplu. Nu s-au dus degeaba acolo, in patria hash-ului :D. Dar cunosc peste 30 de brokeri de ACOLO care imi povesteau cum luau clientii cu japca si le faceau upsell fortat, ducandu-i la grad de indatorare de pana la 70-80%(real, nu declarat), aranjandu-le si creditarea in conformitate, in baza PROMISIUNILOR FERME ale aceluiasi onorabil membru al comunitatii imobiliare ca pretul va creste intr-un an, doi, astfel incat sa le aduca si niste beneficii fabuloase. Spune-ne tu cate familii au nenorocit acesti "notari" imo in ultimii 4-5 ani si pe urma mai lauda-i...
  4.  214 Akhenaton
    17 March 2010 :: 1:34 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    http://www.sfin.ro/articol_19248/dezvoltatorii_imobiliari_tin_la_pret_in_romania_dar_ieftinesc_in_alte_tari.html

    Fara a se dori manipulare, te invite sa studiezi cand ai timp si aceasta problema, se pare ca e reala, altfel nu iesea fum fara foc, nu?

    Si inca ceva: “ma adaptez, ce dracu’ sa fac, sa mor?” tot “pa persoana fizica care e”

  5.  213 Akhenaton
    17 March 2010 :: 8:15 am
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @212

    1. Pentru organizarea de santier poti foarte usor folosi un container, stiu bine ca unul second-hand e pana in 1600 euro, iar suprafata utila e de peste 24 mp. Avantaj ar mai fi si faptul ca nu-ti trebuie fundatie, sau nu-i asa?

    2. Te intreb ca pe un om implicat, informat cum s-ar spune, cat erau apartamentele in 2000-2001 si pe ce fundamente stateau atunci preturile? Ce s-a schimbat de atunci asa dramatic incat pana in 2008 preturile s-au inzecit (am exepmle concrete)? De ce e imposibil sa crezi ca preturile vor scadea, in conditiile in care bancile au inceput executarile silite (e drept ca mai timid acum), deci “cantitatea” de bunuri de pe piata a crescut? Care e efectul programului “Prima casa”?
    Spui ca pretul nu e musai sa fie corelat cu puterea de cumparare, oare asa sa fie? Bun imobil (de intrebuintare, exploatare indelungata) daca nu-l vinzi pe piata unde a fost constrit, unde-l poti valorifica, ca de exportat cum o poti face? Cand faci un business plan (parca asa-i zice mai englezit, nu? ) ai in vedere un target? Care e targetul pentru apartamente de clasa medie? Apartamentele pentru clasa medie cui se adreseaza? La ce preturi sunt ele? Cat castiga un roman din asa numita clasa medie? Si ce procent din populatie se incadreaza in clasa medie in Romania? O afacere poate fi si falimentara? Vanzarea poate sa se faca si in pierdere?
    Dupa cum vezi nu ma leg deloc de “profitul nesimtit” al unor dezvoltatori, sau intermediari, de calitatea uneori indoielnica a unor lucrari de “lux”, persupun ca totul e perfect. La fel nu ma leg de cei ce castiga minimul pe economie, ce sigur reprezinta majoritatea pe meleagurile noastre, sau ma insel?
    Raspunzand sincer la intrebarile de mai sus argumentat, poate vei afla si de ce cred eu ca preturile vor scadea.
    Valentin a fost supus unui astfel de tir de intrebari, nu a raspuns chiar la toate, insa si-a capatat respectul meu. In cazul in care vreodata ma voi gandi sa cumpar, numai si pentru atat si-l voi contacta.
    Nu te grabi cu raspunsul, incearca sa raspunzi la toate, nu neaparat pe rand, crede-ma ca mai am intrebari, in caz ca mai ai nevoie de ajutor.

  6.  212 Cornel Balan
    16 March 2010 :: 11:30 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Akhenaton
    “Pe persoana fizica” -vb unui “Domn” …si eu imi doresc asta! in adancul sufletelului meu! Si stiti de ce? Pt ca eu mai vreau sa cumpar si nu vreau sa vand nimic

    Ca om de IMOBILIARE..va spun insa ca nu o sa intample asta!
    Cred ca am argumentat destul de coerent si nu mai este cazul sa reiau!

    Va invit pe dvs..cat si pe una bucata prieten..sa ne demontrati cu argumente logice de ce preturile vor fi 350-450 euro/mpc! si cand..
    Pe ce va bazati cand spuneti asta??

  7.  211 Akhenaton
    16 March 2010 :: 9:24 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @209

    OK, viata ne va spune curand cred eu cine are drepate. CUNOSTINTELE mele (prieten am doar unul verificat) pana acum nu prea s-au inselat. Au cumparat in 2000-2001 au vandut intre 2007 si 2008. Ce sa-i faci, “curat noroc, Coane Fanica”.

  8.  210 Cornel Balan
    16 March 2010 :: 9:20 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Akhenaton

    Haideti sa va mai spun o poveste..

    Credeti ca un dezvoltator..care a construit la costuri ridicate..va vinde cu un 450 euro? ( tva inclus eventual)

    Bancile..daca vor executa un apartament finalizat il vor vinde la 450 euro? Probabil ca da..dar asemenea oferte nu vor ajunge ..la “omul de rand” ..never! si ..nu vor ajunge..asemenea oferte in masa!
    Credeti ca o persoana…care a luat o garsoniera ” in perioada de glorie”..va vinde la 350 euro mp!
    Credeti ca o o persoana..care acum 2 ani…spera pe apartamentul vechi 1600 euro/mp..il va vinde cu 350?

    MA REPET! mie imi este indiferent PRETUL!
    La pret mare de tranzactionare castig din valoare la pret mic de dranzactionare castig din volulm!

    Ideea de baza este STABILITATEA! Nu o stabilitate impusa ci una REALA!

  9.  209 Cornel Balan
    16 March 2010 :: 8:57 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Akhenaton
    Eu nu fac referire da dvs..asa cum in general nu fac referire la o anumita persoana…ci la o numita situatie….exceptand unele cazuri “simpatice”

    La acei bani va sfatuiesc prietenii..sa mai astepte pana cand banii lor vor prinde ” aspargilius” sau mucegai.. si vor avea valoare istorica SI ATUNCI SE VOR INTALNI CU ASA OFERTE!

    Sa va dau un exemplu concret…ca stiti daca ati urmarit posturile mele..ca nu vorbest din..povesti sau “copy/paste”.Vorbesc din ..realitate!

    Demarez procedura sa-mi fac o casa (case) de vacanta..pt asta…va trebui sa fac mai intai o ..”casutza” ..pt lucrarile de santier! O “cascarabeta” ca sa nu te ploua si sa-ti odihneasca oamenii oasele!

    Oki..am studiat oferte!
    Casuta lemn..4,8mx4,2M..EGAL..cca 20 mp…=9.700 ron+tva = cca 2500euro+tva
    Asta nu include : Transport+Montaj+ Fundatie+Piloni+ Acoperis+Termoizolatie+Baituire lemn+Amenajari interioare+ Cheltuieli..”colaterale”
    Nu am inclus cheltuielile de autorizare pt acest timp de constructie!

    Ma cam duce sincer ….la pretul pe mp…la care sunt dispusi sa cumpere prietenii dvs!!
    La acest pret pot lua o SOLENTZA ALBA..nici macar un LOGAN ALB

    Si e doar o amarata de constructie provizorie de 20 mp ( dar necesara)..din lemn de 23″ ..nut si feder..!
    Dupa IMBUNATATIRI..RAMANE LA 16 MP UTIL!

  10.  208 Akhenaton
    16 March 2010 :: 8:21 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @207

    1. Banuiam la ce te referi, insa crede-ma, eu nu fac parte din categoria la care faci tu referire.
    2. Pana la urma incerc sa aflu, mai scad, ori mai cresc preturile si de ce, de la cei in masura sa spuna asta, adica de la cei implicati. Mi-am spus parerea de nespecialist referitor la preturi.
    3. La 300 euro/mpu vechi, sau 450 euro/mpu nou personal stiu oameni care ar cumpara, pana atunci asteapta cu banii pregatiti (si nu vor credit, n-au nevoie), ca nu stau in drum, iar chiria a mai scazut si au ei grija sa o mai scada

  11.  207 Cornel Balan
    16 March 2010 :: 7:13 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Akhenaton

    Hai sa va explic in cuvinte simple AXIOMA bmw x6 alb

    Eu- personaj imaginar..nu prea am aut noroc in viatza..si nu prea mi-a placut scoala..nu prea mi-a placut munca..si ..mi-am facut si credit sa-mi iau o camasa de fitze..si blugi noi..si mai o am si pe EA..la fel de..”neproductiva” si la fel de fitzoasa! Tot ce am produs noi 2…pana la cca 30 si un pic de ani..sunt 2 plozi..si 2 salarii minime pe aconomie!
    Su uite acum..sa intram in randul lumiii VREM! NEPARAT UN 3 CAMERE ..MARE MARE..NOU…SPATIOS..MODERN!

    DAR UITE CA ..nenorocitii de dezvoltatori, bancile, mogulii nu ne dau sansa da avem casa noastra!! ca “e ” foarte scumpe!!!!

    M-am facut inteles!!??
    Daca eu toata viatza am produs incas sa-mi iau prin credit un LOGAN ALB…nu aspir la un X6 alb! si injur ca ..e scump ..si ca…vampirii au supt sangele poporului!
    Ma dau cu logan…si …sug la visul ca o sa imi iau x6 alb!
    Dar cum nie si MARICICAI nu ne-a palcut nici cartea nici munca…o sa…beeep..mult si bine!!

    Ai inteles acum asemanarea dintre imobiliare si X6 ALB???

    Daca mai ai nelamuriri iti stau la dispozitie cu placere!

    @ eusitu…

    E adevarat..suntem ELITA! Cunosti marca aia de cafea?
    A..nu scz..dvs locuiti in…alta parte… unde este scumpa caldura!
    De ce nu va mutati in Africa de Sud? E mai ieftina intretinerea acolo..
    Sau nu..costa mai mult curentul pentr aerul conditionat!!

    @ Cristian Clenciu

    Iti multumesc pentru ca ai REPETAT ce am spus eu.
    E imbucurator sa stim ca sunt mai multe persoane care pot sa vada “cate foi intra in placinta”
    Unii privesc doar “placinta” si zic..A..e scumpa!!!

  12.  206 livium
    16 March 2010 :: 4:09 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    astazi este prima zi a targului MIPIM de la Cannes.
    prietenul nostru mai vechi, grecul illas p. este reprezentantul Romaniei la acest targ. cel putin asa s-a autointitulat i.p.

    faza este ca intr-adevar targul de la cannes este printre cele mai grele manifestari de acest gen din europa (poate chiar cel mai important), iar acolo merg oameni grei pentru a lua pulsul imobiliarelor.

    Are vreun rost sa ma comentam subiectul asta sau voiai doar sa ma enervezi? Oricum, sunt atat de racit incat a trecut destul de usor pe langa mine:D.
  13.  205 eusitu
    16 March 2010 :: 3:55 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Stau si ma minunez cite s-au debitat pe acest topic. Felicitari Valentin ca ai renuntat sa moderezi pentru a avea si eu care locuiesc in afara tarii o imagine clara a ceea ce inseamna si cum gindesc “agenti imobiliari” in romania. Pun in ghilimele pentru ca mie personal mi-e extrem de greu sa-i numesc asa. Iar daca cei ce posteaza aici se considera oarecum elita atunci e jale!

    Tu deja imi dai semne clare de masochism, ai cuvantul meu:)). Pai, daca ceea ce "debiteaza" agentii din Romania este atat de greu de digerat, ce sa mai zic eu, care am lucrat ultimii 2 ani numai cu englezi, americani si spanioli? Pai daca faceam un blog pentru ei, aici se vorbea NUMAI despre pretul fainii si al crack-ului, cine cate plante mai are prin balcon, ultimele combinatii si perversiuni din cluburile de swing si tarfe. ATAT!!! A, si daca vorbim de catalani, se mai vorbea si de Catalunya si Barsa, pentru ca ei atat stiu... Sincer, cred ca anii petrecuti departe te-au instrainat de noi, si e pacat. Am blocat pana acum din faza incipienta aproape orice tentativa de scandal aici, si asta se va intampla si de acum incolo, CU EXCEPTII. Mai au si ei nevoie de supape de refulare, si nu sunt eu cel care le va refuza din cand in cand asta, cu anumite limite. Eu nu sunt adeptul acestor confruntari de multe ori sterile si fara rezultate pozitive, chiar fara mesaj de cele mai multe ori, dar nu le consider definitorii pentru ei ca si profesionisti, asa cum sugerezi tu acolo. Tu faci acolo descrierea calugarilor de la schit si nu a unor VANZATORI, care sunt prin definitie temperamente vulcanice, orgoliosi la extrem si predispusi la scandal.
  14.  204 mihai
    16 March 2010 :: 3:39 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Erata. 10000 Euro valoarea apartamentului luata in calcul prin evaluarea facuta de banca cu evaluatorul propriu!

  15.  203 mihai
    16 March 2010 :: 3:36 pm
      -2 (2/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Intre anii 2001-2002 (cand am achizitionat un apartament cu 2 camere in Lacul Tei), nu am auzit niciodata afirmatia ca un cartier comunist, cu blocuri mai noi sau mai vechi, este zona rezidentiala! Apartamentul respectiv era considerat modest (era loc si de mai rau) dar pentru mine existau 2 motive pentru al achizitiona. 1.Apropiere sau de fapt accesul rapid in centrul orasului. 2 Blocul era construit in 1983 deci aveam ceva siguranta (am intrebat evaluatorul) ca nu cade la prima zgaltaitura mai puternica! Apartamentul a fost evaluat la 10000 dolari iar finatarea a fost maxim cat se obtinea la vremea aceea 50% din valoarea imobilului! singura Banca care oferea atunci credit ipotecar era BCR, alte banci nu aveau acest produs! Poate imi puteti explica cum era posibil ca in anul de gratie 2007 apartamente in acelasi bloc sa ajunga,ca oferta afisata pe diverse site-uri la valori 115000-120000 Euro,eu nu pricep! Inteleg ca Putere de cumparare a crescut si ca apartamentele au o alta valoare dar toturi cineva a manipulat ordinar piata! Dupa mine acestia ar trebui aratati cu degetul si oricare ar fi ei de la banci, evaluatori ,notari sau agentii ar trebui sa platesca! Ceea ce se intampa acum este efectul pervers al abuzurilor practicate (bancile care aveau conditii aberante, evaluatori care nu raspundeau pentru nici o evaluare, iar notarii erau singurii pe plantatie si jumuleau prostii) si a nereglementarii acestie piete. Nu vreu sa sune socialist ce afirm! Eu vorbesc ca tragedia care are loc in Romania -SOMAJul ENORM! S-a castigat anormal de mult intr-o perioada scurta si caderea va fi dureroasa si de lunga durata!

  16.  202 livium
    16 March 2010 :: 11:18 am
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord
  17.  201 Akhenaton
    16 March 2010 :: 10:01 am
      -1 (1/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    @197

    “Mai nene..daca nu mi-l permit! stau in banca mea!!! si nu injur..ca ..e scump!!”
    Sunt de acord cu tine daca vorbest de masini, poti astepta pana se ieftineste si daca ti-l mai doresti ti-l vei lua, insa cred ca nu va mai merita nici pretul mai mic, deh uzura bat-o vina..
    Referitor la bunuri imobile insa, nu e chiar asa. Nu stiu cum definesti tu perioada asta de acum. Unii ii spun blocaj, altii perioada de corectii.
    Oricum ar fi corelarea intre pretul la asemenea bunuri si puterea de cumparare se face, ca acele bunuri nu se pot face aici si vinde in alta parte. Cum ar fi sa construiesti in Somalia, ce-ai face cu imobilul acolo, ca cerere sigur e si acolo? De ce recurg la comparatie, pai teza ta cu BMW-ul alb ce e?

    @198

    Nu-s deloc rautacios, am spus si repet, nu-s implicat in imobiliare. Incerc sa inteleg ce se intampla in domeniul care a adus cea mai mare parte din cresterea ecomonica din trecutul foarte apropiat.

    “Eu nu spun nici ca 1500 euro/mp este un pret corect, dar nici nu ma poate convinge nimeni ca poate sa construiasca si sa vanda, in conditii de calitate medie, la 400 euro/mp.”

    Atunci cat e un pret corect acum si de ce? Care va fii evolutia pe viitor, avand in vedere ca somajul creste, puterea de cumparare scade, asa cum reiese din datele furnizate de autoritati (INS, ANOFM, etc)?
    Tu esti implicat, faci vanzari si sper sa mai faci si in continuare, tu sa raspunzi la ce ma intrebi pe mine, eu sunt spectaror. Am o libertate mai mare ca tine, insa adrenalina mai multa e la tine, ca deh esti “pe teren”.
    Daca ma intebi pe mine cam care ar fi pretul corect, as spune ca la un imobil din vremea lui Ceausescu pretul ar fi cam la 300 euro/mpu. Au trecum deja mai bine de 20 de ani de cand s-au construit, deci s-a amortizat constructia, sau nu? La cele noi, poate sa fie cu 50% mai mult, insa depinde de mai multi factori (pozitie, finisaje). E opinia mea, fara sa am neaparat si argumente mai solide de atat.

Pages: [6] 5 4 3 2 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
info

Cabinet de avocat Cleopatra Marin
Ultimele Comentarii
Vali.....are atata dreptate George! Si cum ne complicam singuri viata cateodata!Ehh, unii nu-nteleg!
Valentin Ionescu on
Gaina fara cap
Piei, ispita! Brasovul este un oras care mie imi este tare drag, dar am o gramada de treaba in Bucuresti. Oricum, cred ca cel tarziu in octombrie ne v...
Valentin Ionescu on
Gaina fara cap
Pur si simplu un proiect care nu a fost sa fie, nimic deosebit. M-as bucura sa reuseasca in final, chiar si fara noi, pentru ca este o initiativa roma...
iulian sorin on
Gaina fara cap
hai la brasov! s-ar putea sa fie diferit si poate chiar interesant...
iulian sorin on
Gaina fara cap
asa cachestie .... cum de n-ati mai facut megaproiectul cu "maharajahul imobiliarelor, acest alfa si omega, inceputul si sfarsitul, acest pi-er-patrat...
Tag-uri
RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare