Telefonul se transformă încet dar sigur într-o unealtă eficientă de banking. Potrivit studiilor, românii au început deja să se obişnuiască cu această interfaţă, ba chiar sunt dispuşi să îşi încredinţeze banii unui program instalat pe mobil. Aşa se face că mii de oameni şi-au deschis deja depozite prin intermediul telefonului mobil.
În primele şase luni ale acestui an, BCR a atras 70 de milioane de lei de la clienţi care au constituit depozite prin intermediul telefonului mobil. Pentru a-i încuraja să folosească această metodă, oficialii bănci au oferit un plus de 0,25% la dobândă pentru depozitele deschise în acest fel. Un alt avantaj este că serviciul poate fi folosit non-stop, fără a depinde de programul de lucru al unităţilor bancare.
„Printre clienţii care îşi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de vârstă şi de ocupaţie, de la studenţi la pensionari. Serviciul este util şi uşor de folosit atât pentru
persoanele pentru care timpul este o resursa importantă, dar şi pentru persoanele care au nevoie de consiliere şi sfaturi financiare în luarea deciziilor de economisire“ a declarat Bogdan
Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Interesant este faptul că un procent covârşitor dintre cei care au folosit produsul au ales să îşi depoziteze banii în lei. Este vorba despre 80% din totalul clienţilor. De asemenea, cei mai
mulţi au ales pentru produsele cu dobândă fixă, constituite pe termen scurt, până în 3 luni. Valoarea medie a unui depozit constituit prin telefon este de 31.500 lei.
27 August 2012