Misiune (im)posibila: “Goana dupa Casa”

Nu ar fi nicio noutate daca v-as spune ca in diverse discutii, pe la colturi, se pun tot felul de etichete asupra brokerilor imobiliari, brokerilor de credite, bancilor, precum si diverselor institutii angrenate in piata imobiliara. Nu-i mai putin adevarat ca aceeasi abordare empirica o gasim si atunci cand sunt catalogati proprietarii sau cumparatorii de case. Mai pe scurt, piata imobiliara  musteste de  zvonistica si discutii fara un fundament solid.

IMOPEDIA.ro  lanseaza „ Goana dupa Casa”, din dorinta de a clarifica toata aceasta negura de perceptii care s-a abatut atat asupra jucatorilor din piata imobiliara cat si asupra cumparatorilor.

PE SCURT
Este vorba despre primul reality show online, care plaseaza 10 concurenti pe traseul spre achizitionarea unei case. Fiecare dintre acesti concurenti va realiza “un jurnal  al cumparatorului”, relatand experienta sa din perioada de achizitie a casei. La finalul campaniei, concurentul care si-a dus la indeplinire misiunea va fi rasplatit cu un dormitor complet mobilat oferit de Mobexpert.

MISIUNEA
Desi folosim denumirea comuna de reality show, “Goana dupa Casa” este deopotriva un eveniment:
1. EDUCATIV – trateaza niste cazuri reale si evidentiaza solutiile de rezolvare ale problemelor sau framantarilor unui cumparator
2. INTERACTIV – prin dialogul creat in jurul problematicii evenimentului, se solutioneaza inclusiv probleme colatarale.  
3. (MULTI)PROFESIONAL – aduce in fata publicului doua dintre meseriile cele mai noi si peste care multi s-au grabit sa puna o eticheta inainte de a le cunoaste: broker imobiliar, broker de credite.
4. BUSINESS – celor 10 concurenti li se poate face ofertare online. Acest concurenti sunt chiar decisi sa-si cumpere o casa, iar brokerii de credite, precum si brokerii imobiliari au ocazia sa imbine utilul cu placutul

PENTRU CARCOTASI
- “Goana dupa Casa” nu este un proiect de divertisment. O sa va convingeti in timp despre acest lucru
- Nu este un proiect dedicat unui anumit player din piata imobiliara si nici nu impotriva cuiva
- Intrucat premierea nu este conditionata de cumpararea unei locuinte, este evident ca nu dorim sa fortam vreunul dintre concurenti sa ia decizii pripite
- De ce un portal imobiliar organizeaza un astfel de eveniment? Foarte simplu: 1) avem expertiza atat in zona ofertarii, cat si in zona editoriala; 2) avem parteneri care pot oferi sprijin de valoare pe domenii conexe.

PENTRU TOTI CITITORII IMOPEDIA.ro
Va invitam sa luati parte la acest eveniment, alaturi de cei 10 concurenti si invitatii nostri surpriza pe care o sa vi-i prezentam pe parcurs. Chiar daca sunteti broker de credite, broker imobiliar sau trecator prin piata imobiliara, avem convingerea ca multi dintre dumneavoastra va veti identifica cu unele experiente din “Goana dupa Casa”, iar solutiile va vor fi de real folos.

Orice sugestie ne este de real folos, iar criticile le primim cu drag daca sunt argumentate.

 

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Taguri: ,

33 Raspunsuri pentru “ Misiune (im)posibila: “Goana dupa Casa””

Pages: [2] 1 » Show All

  1.  33 CARMEN MIHAITA
    27 October 2009 :: 6:25 pm
      1 (1/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @30 Sigur ca Imopedia vrea sa “evidentieze “un serviciu in care crede, sigur ca in mare parte are si de ce sa creada in noi Este greu sa faci oferte potrivite fix pe cerintele concurentilor pentru ca ei stiu ce vor .Acum agentii cu portofolii in care se gasesc proprietati potrivite cit de cit cererilor vor face tranzactii
    “Deci nu era vorba de 10 comisioane micute care probabil nu v-au motivat foarte tare, mai ales ca nu vorbim de cereri extrem de usor de satisfacut, ci de branding / awareness gratuit si de maxima calitate.”
    Ai dreptate si nu prea pentru ca si comisioanele posibil de obtinut nu sunt deloc de neglijat Asa ca asteptam sa vedem ce va fi.

  2.  32 Valentin Ionescu
    27 October 2009 :: 12:25 pm
      1 (1/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Catalina
    Da, ai dreptate. Ultimii ani si-au lasat amprenta, o buna parte din breasla asta a noastra a cam uitat sa munceasca. Ma bucur insa ca nu toti, chiar si aici cativa colegi au aratat ca inca isi aduc foarte bine aminte cum era pe vremea cand nu alergau banii dupa noi ci noi dupa ei de ne sareau ochii din cap .

  3.  31 Catalina Mititelu
    27 October 2009 :: 12:15 am
      4 (1/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Valentin, sa o spunem pe fata si sa nu ne mai ascundem. Agentii nostri s-au invatat sa le vina marfa la nas si nu le mai vine sa caute. L-am dat pe Vlad ca exemplu celor de la mine, care a batut din bloc in bloc dupa apartament. Cum spunea si Doina, toata stima pentru el.

    Gabi, esti penibil, omule.

  4.  30 Valentin Ionescu
    26 October 2009 :: 7:16 pm
      3 (1/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Carmen Mihaita
    @EXPERT
    Pai, tocmai asta incearca sa faca RUN, sa va puna pe voi, clientii lor, in valoare, in conditia in care aveti ceva de oferit, chiar sa sublinieze clar diferenta intre a lucra dupa ureche, recte direct cu proprietarii, si cu voi, profesionistii din domeniu. Singurul lucru pe care il aveti de facut e sa demonstrati acest profesionalism prin inchiderea acestor deal-uri.
    Hai sa fim seriosi! Permisivitatea vis-a-vis de ofertele particulare cred ca a fost conceputa numai pentru a sublinia diferentele majore si riscurile unei achizitii fara asistenta profesionala. Cum poate concura un particular – care prezinta la vanzare o singura oferta, plus ca este extrem de subiectiv – cu o agentie, care pe langa ca are sute de oferte, poate sa evalueze clar necesitatile clientului si sa le coreleze cu posibilitatile lui?
    @Gabi: Urmareste circuitul banilor si ai sa vezi cui “face jocul” Imopedia. Legea de baza: Orice companie din lume “face jocul” celui/celor care o platesc…
    1. Sursa lor majora de venit o reprezinta companiile imobiliare. Orice actiune anti-agentii ar atrage penalizari grave la cifra de afaceri, deci atat actiunea de fata cat si toate celelalte de pana acum de cand s-a infiintat RUN au fost si sunt canalizate pentru a promova serviciile si produsele de calitate oferite de companiile imobiliare membre. Logic, nu?
    2. Puterea lor, implicit sursa majora de generare de business – data de pozitia de leadership in piata de profil – este generata de audienta, deci de end-useri. Ei sunt al doilea segment care beneficiaza de acest reality-show, care are si un rol educativ, prezentand persoane reale angajate intr-o cautare reala de locuinta. Eu cunosc personal 4 din cei 10 concurenti si sunt cat se poate de reali si determinati. Deci nu vorbim de regii, teoria conspiratiei si altele, ci de un exercitiu mediatic de profesionalism.
    Mie chiar mi se pare ca au reusit (din pacate cred ca doar la nivel conceptual, pentru ca nu au gasit prea mult sprijin din partea voastra a agentiilor) sa creeze un microclimat extrem de stabil si propice unde agentiile imobiliare membre sa poata demonstra valoare, implicit promovare de calitate si expunere maxima gratuita.
    Deci nu era vorba de 10 comisioane micute care probabil nu v-au motivat foarte tare, mai ales ca nu vorbim de cereri extrem de usor de satisfacut, ci de branding / awareness gratuit si de maxima calitate.
    3. In al treilea rand, cei carora “le face jocul” Imopedia sunt cei 10, care sunt (sau ar trebui sa fie) niste norocosi, care beneficiaza de experienta si serviciile/produsele a SUTE de agentii si consultanti, deci au toate sansele sa faca o achizitie inteleapta.
    Unde sunt acele sute de profesionisti??? Pai si tot Imopedia “face jocurile” nu stiu cui???

    @RUN: Si voi mai terminati cu initiativele astea, sau desenati mai intai la lume despre ce este vorba, nu vedeti ca va injura pentru ca faceti gesturi pentru ei???

    Atat…

  5.  29 EXPERT
    26 October 2009 :: 4:09 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    RASPUNS LA COMENTARIUL 26:
    PARTICULARUL MAI ARE CEVA : NU ARE O IMAGINE DE ANSAMBLU, ESTE FOARTE SUBIECTIV SI INFLUENTABIL

  6.  28 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    26 October 2009 :: 12:26 pm
      1 (1/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Carmen, sunt 100% de acord cu tine pentru ca suntem de 10 ani in jurul agentiilor si am reusit sa intuim rolul lor in piata. Insa nu e suficient. Multi oameni din piata nu inteleg rolul unui consultant (oricare ar fi el). Iar ca lumea sa aiba material didactic trebuie sa prezintam ambele situatii: CU si FARA agentii imobiliare.

    De aceea insist in implicarea agenti(i)lor in acest proiect.

    P.S. Inclusiv la teleshoping, nu e suficient sa spui “crema asta iti intinde pielea”. Trebuie sa-i prezinti omului pozele cu INAINTE si DUPA.

  7.  27 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    26 October 2009 :: 12:19 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Gabi: Am raspuns la @10 la intrebarea ta

  8.  26 CARMEN MIHAITA
    26 October 2009 :: 12:14 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Salut Imopedia stii ca sunt incapatinata si exclusivista !Respect particularii pentru ca prin ofertele si cererile dinsilor traim dar cred ca o cumparare de casa nu se face la nimereala Cind cumperi orice ai nevoie de consultant cu care sa te sfatuiesti Ideea subiectivismului (consultantul spune orice numai sa vinda ) nu-si are loc la profesionisti Profesionistul vrea sa vinda dar are coloana vertebrala si nu vinde orice rahat de dragul de a vinde .Ofera variante,ofera servicii conexe etc Particularul ofera doar ceea ce are ;o proprietate

  9.  25 gabi
    25 October 2009 :: 11:45 pm
      -6 (9/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Imopedia, cui faceti jocurile prin concursul acesta?

  10.  24 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    25 October 2009 :: 12:17 pm
      4 (0/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Bine te-am regasit, Carmen!

    Si mai multa lumina:

    - Cuplul caruia i-ai facut oferta este Ligia & Florin. Chiar ti-au raspuns si solicitau o negociere + mici modificari in compartimentare. Iata aici linkul:
    http://media.imopedia.ro/goana-dupa-casa/ofertare/ligia-florin-9982.html

    - Desi voi nu vedeti datele de contact ale celor care au ofertat, concurentii le vad si pot initia comunicarea si pe alte cai decat strict mediul online.

    - Legat de “intrarea in jos” a particularilor – asa cum spuneam si la @14 – vrem sa relatam realitatea din teren: sa lasam opinia publica sa decida daca este mai bine sa lucreze direct cu particularii, sau sa apeleze la un broker. Pentru fiecare dintre aceste variante exista argumente pro si contra, iar impreuna cu voi – comunitatea imopedia – dorim sa le evidentiem

    - In a doua saptamana de concurs implicarea agentiilor a crescut vizibil, numarul de oferte s-a marit si el. Totusi, mai este loc pentru mai mult.

  11.  23 Carmen Mihaita
    25 October 2009 :: 11:11 am
      -1 (3/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Bun gasit si regasit tuturor ! Salut Imopedia !Sigur ca gurile rele vor zice ca m-am trezit tirziu din somn.. ca goana dupa case a inceput de mult.. nu e adevarat ,nu am dormit ci am urmarit zilnic Imopedia .Nu am intervenit pentru ca la ce au pe cap acum agentii imobiliari …numai de taclale nu mai au vreme. Cel putin eu am trecut si inca nu am sfirsit calatoria printr-o perioada grea si complicata in care m-am ocupat de reorganizarea sau mai bine zis replierea agentiei .Ma rog….AZI ESTE DUMINICA SI ORICE OM SE DUCE LA BISERICA SAU LA CAFEA LCU PRIETENII.ASA SI EU, AM ALES SA LE FAC PE AMINDOUA: PENTRU CA IMOPEDIA, PENTRU AGENTUL IMOBILIAR ,ESTE O BISERI…CUTA DAR SI O CAFENEA iata-ma aici!!!!!!!!! Am trimis zilele trecute o oferta unui cuplu din ” joc” dar vad ca dintr-o intimplare sau nu ,poate,nu au primit-o ..voi reveni luni. In alta ordine de idei :gasesc aici ,la comentarii, opinii care pot duce la discutii interesante.Eu cred ca oamenii inca nu sunt pregatiti pentru “clientul imvizibil” .Sincer sunt un om cu multa imaginatie dar mi-e greu sa comunic doar cu …calculatorul !Era prin 91-92 un joc cu un personaj care se chinuia sa iasa dintr-o inchisoare,din subteranele unui palat sa ajunga la domnita iubita…am jucat jocul acela pina la capat …cam asta este senzatia in cazul acesta :faci oferte si nu poti comunica decit “in scris”cu clientul..ma rog poate este doar senzatia mea..Chiar si in agentie ezit sa transmit oferte clientilor care nu lasa nr de telefon.Cred ca acesta este motivul pentru care agentii,brokerii nu au navalit sa faca oferte Daniel zice ceva de cunoasterea oferteleor Posibil pentru ca sunt multe situatii cind ii dau dreptatae:agentul nu cunoaste ofertele !Sigur ca este greu sa tii minte sute de oferte dar cind esti cu RM -ul deschis in fata iti amintesti….Posibil ca aceasta teama de a nu cadea in ridicol a agentilor nu-i va ajuta prea mult pe concurenti .Nu sunt de acord sa intre in joc si particularii. Mai stiu eu un “joc” ( a se citi site) unde s-a deschis aceasta poarta si nu a fost bine …pentru concurenti(pot sa-i denumesc asa nu?)O FI BINE DAR EU REVIN LA IDEEA OBSESIVA CA IiMOPEDIA ESTE A AGENTILOR IMOBILIARI CARE ,FIRESTE, SLUJESC IN FINAL CLIENTUL ADICA PARTICULARUL DAR SA FACEM O VARZA CLUJENESCA DIN ACEST SITE …NU-MI DORESC.Gresesc?

  12.  22 Valentin Ionescu
    20 October 2009 :: 10:02 am
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Nu, nu te inseli si multumesc mult Daniel pentru urare .

  13.  21 Daniel Dobre
    20 October 2009 :: 12:13 am
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Valentin Ionescu : daca esti pe aici, iti urez “La Multi Ani” pentru ziua de azi(sper ca nu ma insel?!).

  14.  20 Doina Stoian
    18 October 2009 :: 8:49 pm
      1 (2/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Fritz, Vlad e pe cale sa-si ia apartamentul. Din cat l-am vazut de pretentios, chiar nu as fi zis ca va fi primul care isi ia casa. Si mai e ceva, omul asta a facut ceea ce foarte putin agenti mai fac in zilele noastre, adica si-a cautat oferta direct pe teren. Toata stima pentru el.

  15.  19 Fritz
    16 October 2009 :: 11:28 pm
      3 (0/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Daniel Dobre

    Ref la Vlad, ofera 70.000 cash si restul pe credit. Deci ar trebui sa aiba de unde alege.
    20-30.000 obtii de la banca cu o rata decenta. Problema este daca merita sa dai 105.000 in zonele pe care le cauta. Aici ar putea sa aiba nevoie de sprijin. Merita sau nu? Voi simtiti cel mai bine piata.

    Eu in locul agentilor, as selecta 2-3 apartamente care se incadreaza in solicitari, as mai avea o discutie prealabila cu proprietarii si as oferta catre concurentii cu pricina.

  16.  18 Daniel Dobre
    16 October 2009 :: 11:00 am
      0 (5/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Fritz : daca te uiti putin la bugetul concurentilor, o sa vezi ca nu sunt tocmai bugete atractive pentru proprietari. Cred ca si din aceasta cauza nu se inghesuie sa ii oferteze. Spre exemplu, Vlad cauta 3 camere in jur de 70.000 euro. A primit o oferta de la un particular, la 105.000 Euro.
    Cei care vand, cauta “bugete” mai mari. Si inca mai asteapta clientii cu bani multi.
    Buna, agentii, multi dintre ei, nu sunt asa cum ar trebui sa fie. Stiu si eu asta, o vad in jurul meu. E in mare parte vina lor, dar e si o conjunctura nefavorabila. In vanzarile directe, in care tu ai un produs si mergi sa il vinzi cuiva, e una, insa in cele indirecte, de intermediere, cand cineva are un produs, iar tu incerci sa il vinzi altcuiva, e mai dificil.
    Altii nu au incredere in acest concurs si in realitatea lui.

  17.  17 Doina Stoian
    16 October 2009 :: 10:26 am
      5 (1/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    Fritz eu primesc zilnic de la imopedia cateva sute de anunturi de la particularii de pe site. Nu cred ca asta e problema. Imopedia, poate ar fi bine sa-i anuntati si pe ei ca pot sa le faca concurentilor oferta.

  18.  16 Fritz
    15 October 2009 :: 6:30 pm
      -1 (4/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Daniel Dobre (15)

    Inseamna ca particularii prefera sa plateasca comision in loc sa-si faca cont? Nu prea cred. Probabil ca prea putini proprietari sunt familiarizati cu imopedia. Poate ar trebui ca imopedia sa permita si anunturi direct de la proprietari….

    Ref la agentii, daca nu isi cunosc portofoliul si le este frica sa se faca de ras inseamna ca nu sunt profesionisti. Ca merg la plesneala si dupa ureche, ca nu cunosc proprietarii si/sau apartamentele pe care le vand. Si eu lucrez in vanzari si prima regula este sa iti cunosti produsele ff bine.

  19.  15 Daniel Dobre
    15 October 2009 :: 12:57 am
      -3 (4/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    In ce priveste numarul de oferte primite de catre concurenti, cred ca exista o explicatie logica. In timp ce particularii nu sunt foarte dispusi sa petreaca cateva minute pentru a isi face cont pe Imopedia(doar daca ai cont poti trimite oferte!), agentii sunt destul de reticenti in a trimite oferte, din cauza nesigurantei datelor pe care le detin despre oferte. Le este teama sa nu comita vreo greseala pentru care ulterior sa riste a fi expusa aici sau pe pagina concursului si sa se faca de ras. Incearca sa evite astfel posibila reclama negativa cauzata de anumite lagune din cunostintele lor.

  20.  14 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    14 October 2009 :: 9:12 pm
      3 (2/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Fritz: Ofertarea se poate face de catre particulari + agentii imobiliare membre IMOPEDIA. Fiind un proiect “reality” am lasat portile deschise pentru cei care cred in noi.

    Legat de numarul de oferte, aceeasi impresie o avem si noi, desi trebuie subliniat ca mediatizarea evenimentului a inceput acum doua zile.

  21.  13 Fritz
    14 October 2009 :: 9:05 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ imopedia

    Ofertele le fac numai agentiile sau si particularii?
    Ma surprinde numarul f mic de oferte primite.

  22.  12 Imobiliarix
    14 October 2009 :: 1:40 pm
      1 (1/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @11
    De acord. Pana la urma sunt parte integranta a peisajului mioritic, si de ce sa nu ii lasam sa se elimine singuri.
    Cei care utilizeaza limbaj obscen dispar pe rand.
    O zi buna!

  23.  11 Akhenaton
    14 October 2009 :: 12:22 pm
      1 (1/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @10

    “nu ar trebui sa punem niciun fel de constrangeri de acest gen.”
    Mie nu-mi suna bine fraza.
    Le urez participantilor si va urez si voua organizatorilor mult noroc.

  24.  10 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    14 October 2009 :: 9:04 am
      8 (1/9) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Valentin, Imobiliarix: daca in ultima vreme nu ati mai vazut pe blog avalansa de agresivitati de acum cateva luni, aceasta se datoreaza filtrarii comentariilor de mahala. Poate ne-au mai scapat pe ici-colo, insa mai bine mai putini, dar buni.

    @Akhenaton: nici una, nici alta. Spuneam ca nu este obligatoriu sa se faca tranzactia, la fel cum nu e obligatoriu ca ofertarea sa se faca doar prin agentii imobiliare. Noi vrem sa luam realitatea din teren si de aceea nu ar trebui sa punem niciun fel de constrangeri de acest gen.

    Pe scurt, noi urmarim:
    - sa expunem problemele din piata imobiliara, precum si cele decizionale, pe care le intampina un cumparator in perioada achizitiei unui apartament. Atat cele legate de cautarea unui imobil, cat si cele legate de creditare. Dupa cum se observa inca din prima saptamana sunt foarte multe intrebari in zona decizionala
    - sa evidentiem rolul agentului imobiliar. Multi se intreaba inca “ce face un agent pentru banii de comision?”
    - sa promovam comunicarea, fie pe internet, fie prin persoane specializate. Chiar de la preselectie am intalnit multe persoane care cauta de multe luni, insa au negat (fara motiv elocvent) comunicarea cu agentiile. Deasemenea avea foarte putine detalii despre ansamblurile rezidentiale din Bucuresti, desi erau focusati pe apartamente noi

  25.  9 Akhenaton
    14 October 2009 :: 7:56 am
      -3 (4/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pana la urma care e scopul final, sa se vanda ceva ori sa se promoveze un servicu (de brokeraj in cazul de fata)?

  26.  8 andrei
    13 October 2009 :: 11:29 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    sincer este o idee extraordinara. mult succes si voua si concurentilor. vom incerca si noi sa le dam o mana de ajutor in masura in care cererile lor se “pupa” cu zonele noastre de interes. insa macar cu un sfat, cred ca tot putem sa-i ajutam

  27.  7 Valentin Ionescu
    13 October 2009 :: 3:36 pm
      4 (2/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @RUN: Da, adevarul este ca la ora actuala sunteti clar comandant de detasament la pionieri . Si din ce vorbesc gurile rele , inca nu ati epuizat sacul cu surprize.
    @Imobiliarix: Subscriu la initiativa ta de a atrage brokerii pe blog, am si spus-o si chiar recent aici. Iar in ceea ce priveste persoanele care nu au nimic de comunicat in afara unor stari de spirit sau frustrari neargumentate, solutia e ridicol de simpla: hai sa-i ignoram total – pe ei si posturile lor – in conditia in care nu au nimic de comunicat, chiar de polemizat. Polemica e buna, eu o vad ca si imprescindibila pe bloguri, altfel ajungem niste aplaudaci tampi, dar cu substanta, nu refulari sterile ale unor persoane care stiu cate ceva despre acest sector, dar nu suficient pentru a performa si a avea succes, ci doar pentru a emite judecati nefondate si a pune etichete unor oameni despre care nu stii nimic.

  28.  6 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 October 2009 :: 1:12 pm
      6 (0/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Lucian: Ca sa facem totul “fara perdea”, am mutat toata comunicarea in online. Stiu ca in Romania astfel de practici sunt inca la inceput, insa avem multe grade de pionieri la viata noastra

  29.  5 Imobiliarix
    13 October 2009 :: 12:32 pm
      6 (0/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Lucian:
    De acord 100% cu ce spui.
    Intradevar, limbajul unora este plin de ura, si de cele mai multe ori in afara subiectului.

    Succes!

  30.  4 Catalina Mititelu
    13 October 2009 :: 12:23 pm
      2 (1/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Imi plac mult concurentii. Unii sunt haiosi foc. Din pacate nu am ce sa le dau, ca nu lucrez pe zonele lor… Intreb niste prieteni si sa vad ce pot face.

Pages: [2] 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
Ultimele Comentarii
Doamnelor,aveti toata admiratia mea! Keep up the good work!
La Multi Ani ! Tuturor !
felicitari! frumoasa initiativa. favorita mea este Dna Mihaita, in sa le urez un La multi ani tuturor doamnelor din viata noastra.P.S....de mult nu am...
Astia cu Prima Casa 2 ne baga in ceata. ANL-ul iese cel mai castigat din jocul asta.
Am participat si eu si am stat doar pana la pauza, din pacate. Dar si asa mi s-a parut un eveniment super, cu invitati ok. Era oarecum de asteptat ca ...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Feb-2010
Cumperi tot tortul sau doar o felie? Cam aşa se întâmplă mai nou cu oferta de case noi sau aflate în construcţie. Perioada de criză a adus un nou segment pe piaţa imobiliar
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Victor Grigore
22-Oct-2009
Piata este in continuare la un nivel foarte scazut, cu mici vibratii (poate) de necesitate la suprafata inghetata de aproape un an. Cine poate declansa relansarea ? Propun sa in
Dragos Dragoteanu
08-Mar-2010
Nu stiu cati dintre cei care veti citi urmatoarele randuri ati incercat vreodata sa va evaluati pregatirea sau experienta in domeniul imobiliar. Fie ca sunteti prestatori de servic
Valentin Ionescu
10-Mar-2010
Gata, m-am linistit! Asta apropo de preturi. Scad ceva de speriat, domnule! De la inceputul anului, pe segmentul de lux s-au inregistrat scaderi de pana la 60% (Sursa). OK, pana
Tag-uri
RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare