Imobiliare, comunitati, bloguri

Indiferent de tematica, blogurile aduna comunitati dintre cele mai diverse si mai interesante. In jurul lor se dezvolta idei pretioase, scrise cu pasiune, dar si cu patima, se nasc intrigi, dar si concluzii importante. Blogul ramane atat un spatiu al defularilor, cat si al comunicarii intre persoane cu viziuni sau interese comune. Defularea unei persoane poate fi si ea benefica daca ne gandim ca elimina multa energie negativa (imprastiata in jur, ce-i drept), care prin acumulare ar fi dus la o spargere necontrolata si cu efecte mult mai grave.

De o spargere necontrolata a avut parte balonul imobiliar, in viziunea lui Manole, invitatul nostru de astazi. Merita sa lecturati intregul istoric de posturi din 2007, 2008 si 2009

Interviul se doreste o deschidere intre doua comunitati aparent antagonice, care se urmareau si se evitau deopotriva. Orice tentativa punctuala de comunicare era perceputa ca “un amestec in treburile noastre”, iar riposta era inversunarea “fitilistului” si tensionarea spiritelor.

Dintr-un exces de pozitivism (asa mi s-a spus) am realizat aceasta punte pe care va invit sa o consolidam impreuna.

P.S. In acest post voi fi drastic cu comentariile malitioase si atacurile la persoana. Sunt multe idei expuse si multe pe care le aveti in minte.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Taguri: , , ,

52 Raspunsuri pentru “ Imobiliare, comunitati, bloguri”

Pages: [2] 1 » Show All

  1.  52 asuciu
    30 March 2009 :: 2:04 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Balonul-imobiliar.blogspot.com este un blog excelent (dpv al stilului abordat) si foarte documentat si pe care il citesc de mult.
    Sunt foarte curios cine este Manole, in mod sigur este mai mult decat un agent imobiliar (dar cred ca a fost candva). Cunosc multi agenti imobiliari si nimeni nu e/ nu vorbeste ca Manole.
    Asadar, cine este Manole? Stie cineva?

  2.  51 seo
    17 March 2009 :: 1:55 pm
      2 (2/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    da de la ce a-nceput ciza la noi tetele? daca nu au dat bancile din america faliment si nu au mai avut bancile din europa unde sa se imprumute implicit si romania, de vina is romanii ca nu cumpara cu banii cash?. hai ca ma umfla rasul.
    informeaza-te si tu tanti ca nu asa stau lucrurile. de la americani ni se trage.
    cred ca nu esti si tu vreun agent care vinde gogosi in loc de apartamente.
    si sunt sute care asteapta sa cumpere o casa mai e loc de construit inca pe atat.
    prieteni am destui care ar cumpara si nu le da banca bani ca nu au.
    asta-i treaba fratilor.

  3.  50 Doina Stoian
    17 March 2009 :: 12:48 pm
      -1 (6/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Or fi bani europeni aia, Telelule.

  4.  49 Tetelu
    17 March 2009 :: 10:18 am
      0 (5/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Stefania: Ha! Ha! Ha! Deci americanii e de vina? Fir-ar iei sa fie de nenorociti! Cum au scufundat ei imobiliarele romanesti! In Romania NU este nevoie de constructii noi in rezidential; sunt destule blocuri goale! Cel putin in Bucuresti sunt zeci de “cartiere rezidentiale” goale, care mai primesc o gura de oxigen prin cumpararea lor de catre primarii (vezi Chiliman) – afaceri de familie cu bani publici.

  5.  48 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 5:37 pm
      4 (2/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Andrei: corect! Eram pe blogul lui Manafu si mi-a ramas numele lui in minte.

    Succes si tie! Ai o batalie grea.

  6.  47 Andrei Vacaru
    13 March 2009 :: 5:23 pm
      5 (3/8) NU sunt de acord Sunt de acord

    @RUN::IMOPEDIA
    Manafu este altcineva. Eu am facut trimitere la Dragos Manac.

    @all
    Mult succes. Viata e scurta si nu are rost.

  7.  46 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 4:09 pm
      3 (2/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Apropo de “coada de topor”, iata ca am ajuns si un blog de tranzit.
    O sa ma apuc de sters comentarii, asa cum am facut-o si alaltaseara.

  8.  45 BlacKat
    13 March 2009 :: 3:55 pm
      0 (7/7) NU sunt de acord Sunt de acord

    Foarte bun interviul. Ca o gura de oxigen. E placut sa vezi ca mai exista si in tara asta oameni care stiu sa gindeasca singuri si sa se exprime coerent si corect, desi asta le atrage huiduielile multimii.

    @ Andrei Vacaru
    Stimate domn, suferiti de boala romaneasca a scenaritei. Postul dvs. ref la Manole o demonstreaza din plin. Respirati adinc si numarati pina la 10 inainte sa va mai lansati in elucubratii Nu de alta, dar, din pacate pt noi toti, universul chiar nu e atit de ordonat (in toate sensurile termenului) precum il banuiti. Iar Romania prea seamana a colonia clanului paranilor de pe Alpha.

  9.  44 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 1:03 pm
      0 (14/14) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Manole
    Spunea cineva ca:,,Din punct de vedere al mieilor, berbecilor si mioarelor, nu exista nici un fel de bun pastor.,, …si aceste spuse sunt valabile privite din ambele sensuri: si de la noi comunitatea imobiliara spre inscrisurile lui Manole, si dinspre Manole spre modul lui de abordare a calitatii evolutiei (involutiei) pietei imobiliare…totul este ciclic pe lumea asta, chiar si in imobiliare.
    Manole aveai toate sansele daca nu era criza din America, ca acest interviu sa-l dai abia peste cativa ani buni cand chiar piata imobiliara ajungea sa se desumfle pentru ca oferta era cu mult mult peste cerere. Criza asta a venit din cauza avalansei care s-a produs in America in sistemul bancar, altfel Romania era si azi pe cresteri de preturi in imobiliare. Oamenii care doresc sa cumpere imobiliare sunt la fel de multi, dar nu au combustibilul necesar sau asteapta sa se indeplineasca previziunile lui Prigoana si constructiile lui Becali la 700 euro/mp construit la constructii noi.
    In Romania este inca nevoie de constructii noi in:rezidential, comercial, industrial.
    Interviul tau este bine construit, mi-a placut.

  10.  43 carmen.mihaita carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 1:03 pm

    @Lucian ce interviu sa-mi mai ia Imopedia cind imi iau singura interviuri de 2-3 ori pe zi,cum fac aici acum.Ar fi plictisitor si neinteresant.Nimeni nu stie mai bine decit mine cum sa scoata la iveala ceea ce doresc eu sa spun . Ce nu intereseaza ,adica despre imobiliare , ai intrat pe blogul meu, am vazut , deja stii unde public ;asa ca nu sunt trista din acest motiv .Lantul de iubire nu se rupe asa usor intre oamenii inteligenti ca noi.De aceea suntem “ajenti” (ca sa citez din clasici care daca ar deveni clasici cu adevarat ar fi mare lucru dar asa sunt doar niste epigoni rau intentionati)

  11.  42 Andrei
    13 March 2009 :: 12:40 pm
      3 (5/8) NU sunt de acord Sunt de acord
  12.  41 Andrei
    13 March 2009 :: 12:38 pm
      5 (4/9) NU sunt de acord Sunt de acord

    @carmen.mihaita

    : – ), fara spatii, devine
    ; – ), fara spatii, devine ;-)
    etc

  13.  40 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 12:37 pm
      10 (1/11) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Carmen: echivocul e periculos in astfel de situatii.

    @Andrei: subscriu parerii lui Manafu, insa nu as merge mai departe, sa folosesc acel “capital” ca un proces de intentie pentru diverse situatii. Altfel pot sa merg si mai departe si cine stie in ce ipoteze freudiene mai ajung (apropo de ce spunea Lucian).

  14.  39 Andrei
    13 March 2009 :: 12:36 pm
      3 (6/9) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Vasilica
    Optimismul este o caracteristica a omului viu. Un proverb chinezesc spune ca “nu se ineaca cel ca cade la fundul apei ci acela care ramane acolo.” Si repet, e greu de discutat despre ecuatii de gradul II cu cineva care abia a ajuns la lectia cu A mare de tipar: vorbim despre acelasi lucru din perspective diferite.

  15.  38 carmen.mihaita carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 12:34 pm

    Hai ca-mi vine sa si rad zau asa!(De unde se iau emoticoanele? Invatati-ma )

  16.  37 carmen.mihaita carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 12:26 pm

    Imopedia …nu ai ghicit sau varianta” unde dai si unde crapa”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17.  36 Andrei
    13 March 2009 :: 12:24 pm
      1 (6/7) NU sunt de acord Sunt de acord

    @all
    Eu nu spun ca articolul nu este frumos si peste medie. Doar ca este inutil pentru ca nu ofera solutii. Si mai spun ca nu din cauza mea, “securistul” mai nou, nu si-a declinat identitatea. De aici si pana la duplicitatea oferita de limbajul de dupa articol (a se vedea ce spune pe blog) nu este decat un pas. Iar despre obiectivitate recomand articolul lui Dragos Manac, care este de referinta: “Bloggerul nu are constrangeri, deci ESTE obiectiv. Asta cred toti. Fals, bloggerul nu are unele costrangeri deci POATE FI obiectiv. Dar rareori este. Uneori intentiile sale nu sunt de informare corecta, obiectiva, nepartinitoare. Deseori permisiunea de a fi subiectiv il determina sa considere ca poate spune orice. Faptul ca are o audienta il determina sa creada ca orice spune e corect. Faptul ca spune doar lucruri corecte ii umfla egoul. Cand traficul creste bloggerul ajunge sa aiba un ego suficient pentru a hrani nevoile Chinei pentru 100 de ani”

    http://www.manac.ro/page/6/

  18.  35 Lucian
    13 March 2009 :: 11:41 am
      4 (5/9) NU sunt de acord Sunt de acord

    carmen mihaita ataca Imopedia… se rupe lantul de iubire
    Imopedia, daca i-ati luat interviul lui Negulescu, de ce nu i-ati luat si doamnei Mihaita. Nu mai era asa suparata…????

  19.  34 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 11:00 am
      7 (4/11) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Carmen Mihaita, esti excesiv de incrancenata pe subiecte colaterale incat incepe sa nu se mai vada “padurea” si sa apara “scenarita”. Atat de incrancenata incat orice lucru alb pare negru daca este oferit de cineva pe care nu-l ai la inima. Prefer sa nu comentez esenta comentariului (33) pentru ca am intra intr-o discutie interminabila.

    Legat de MEDIA spun doar atat: Cand Antenele vor da doar stiri cu Voiculescu, atunci vom avea si noi doar posturi+stiri favorabile agentiilor. Si asta chiar daca nu este aceeasi relatie intre Antene si Voiculescu, precum intre RUN si agentiile imobiliare. Nu stiu cati dintre cei de pe site isi doresc sa citeasca “revista presei pro-agentii”. Daca exista un astfel de interes, vom face si un astfel de proiect.

    Pe de alta parte, citeste comentariile de la primul pana la ultimul si ai sa observi cine joaca rolul de “fitilist” in acest post. Dupa cum observi din acel moment nu s-a mai discutat nimic PE subiect, ci doar DESPRE subiect. Aici sunt de acord, intr-adevar a existat o “coada de topor” si ati folosit-o din plin!

    Incadrez acest (33) pe lista defularilor necontrolate.

  20.  33 carmen.mihaita carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 10:20 am

    AM SA MA CITEZ SI CINE VREA SA INTELEAGA SAU SE REGASESTE IN ACEST COMENTARIU AR FI INTELEPT SA REFLECTEZE.CINE NU, SA MEARGA MAI DEPARTE:”Expresia” coada de topor” se foloseste pentru a defini persoane care sunt manipulate,manevrate de catre cineva pentru a ataca fara a fi “vazut”.Recunosc ca este o expresie folosita mult pe vremea comunistilor da’ ce expresiile se demodeaza asa repede?! Daca s-au pastrat moravurile9 mai precis naravurile) de ce sa piara expresiile? Fenomenul “cozilor de topor” este foarte interesant: de obicei sunt persoane care au un singur sentiment, urasc ,urasc orice fara a sti de ce ,nu dispun de inteligenta si de posibilitatea de a discerne si sunt foarte usor de manipulat;”cozile de topor” apar mult mai des azi cind stiinta comunicarii,a manipularii s-a dezvoltat si cind oamenii au invatat sa COMUNICE adica sa minta privindu-te in ochi mai mult ca oricind.Te intilnesti cu persoane pe care le consideri amici,care se uita la tine si-ti spun “EU nu fac cutare chestie pentru ca am principii si nu vreau sa deranjez pe cei care-mi sunt amici”. Te bucuri ca prostul si te gindesti ca” uite ,mai exista oameni care au principii!”Cind ajungi la birou, dracul te impinge sa te uiti pe site-ul firmei lui si….. lesini:FACE !Face exact ceea ce a spus ca nu face! Ba mai mult constati ca “are si un dinte” contra “AMICILOR” lui pe care nu-l poate arata pentru ca i-ar pierde de amici dar a angajat” cozi de topor” prin care loveste.Cum? Simplu face un blog ,da liber la posturi si ademeneste prin audienta sa unu/doi/nenumarati dusmani declarati al celor pe care el ii numeste “amici ” ; pe acestia-i asmute cum se asmut ciini la stina .Ce iese… este greu de descris ,singe peste tot ,nu scapa nimeni ,de la cei insignifianti la cei remarcabili, toti sunt tavaliti cu metoda .Poate cineva sa spuna ceva?! Nu pentru ca ceea ce se scrie acolo nu este opinia lui ,el este impartial,el este MEDIA.Poti sa te superi? Doooooooooooooamne fereste! Poate gresesc?Poate este doar o impresie?…..

  21.  32 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 9:58 am
      5 (0/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    + independent de raspunsul de la (31), daca un om doreste sa-i patram confidentiala identitatea va asigur ca i-o vom pastra. In cazul lui Manole, nu am avut nicio discutie legata de identitatea lui. In interviu e lesne de inteles de ce semneaza inca cu pseudonim.

  22.  31 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 9:46 am
      6 (0/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @incognito (29): nu am informatii sa cred asa ceva si in plus pe blogul lui Manole este o dezmintire in acest sens

  23.  30 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 9:44 am
      7 (0/7) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Lucian: la inceput de saptamana tocmai comentai pe un post urmare e unui interviu acordat de un reprezentant al breslei imobiliare.

    Paragraful ce contine linkul spre interviul lui Manole speram sa fie lamuritor pentru a intelege de ce el si nu (iarasi) un reprezentant imobiliar. Oricarui om care are ceva constructiv de spus, merita sa-i acordam un spatiu in IMOPEDIA.

    @Andrei: e un scenariu machiavelic si usor rautacios. Vremurile cu “cine nu-i (n.r. -doar) cu noi e impotriva noastra” sunt demult apuse + iti trebuie doar un mic audit de servicii/actiuni RUN ca sa intelegi cat de dusmani suntem noi agentiilor imobiliare. Ai amintit cateva site-uri, unele dintre ele au “cazierul” patat in relatia cu agentiile, dar nu vreau sa intru in detalii pentru ca nu e frumos.

    Si ca sa lamurim pe toata lumea, a crede in tranzactiile imobiliare facute doar prin agentii imobiliare nu inseamna a nu comunica cu cei care se afla in “opozitie”, asa cum nu inseamna nici indoctrinarea vizitatorilor cu fraze de genul “toate agentiile sunt foarte bune”, sau evitarea “tragerii de urechi” a celor care gresesc.

    @AC (28): Ori v-a fost somn, ori chiar ati inteles mesajul si va multumesc!

  24.  29 incognito
    13 March 2009 :: 9:34 am
      3 (1/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Imopedia spune-mi te rog: Manole este AristotelCostel?
    Eu am inteles altceva.

  25.  28 AristotelCostel
    13 March 2009 :: 9:16 am
      3 (7/10) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Run_imopedia

    Na ca nu “fura” comentarii pentru adulti.

    @AV

    Nu “lovesc” in agenti. Am 3 link-uri in blogroll catre AGENTI IMOBILIARI!!! “Specialistii de tip guru” ma deranjeaza. Desi “eu sunt manole”, iar “manole nu este eu”, personal cred, cu tarie, ca fara acesti “specialisti” preturile imobiliarelor ar fi suferit corectii inca din 2007.

    Legat de persistenta in greseala, scriiturile tale din Daily Business nu ma mai deranjeaza. Suferi de un optimism personalizat datorat profilului “profesional” in buna concordanta cu zicala “speranta moare ultima”, dar sunt si eu … om si te inteleg.
    Pe de alta parte, daca ar fi sa te judec dupa “structura tematica” a blogului tau, parte a unui site de “prestator servicii” in x domenii, as indrazni sa remarc o mica… problema.

  26.  27 Gilda Haas
    13 March 2009 :: 3:37 am
      1 (4/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    1.Manole,felicitari,bine ar fi daca s-ar reusi mobilizarea tuturor celor care chiar au ceva bun/constructiv de spus , ar fi probabil o parte din solutiile de care Romania are nevoie.Poate, incet dar sigur, ar putea fi puse in valoare, adevaratele valori .Sincer, m-am saturat de “valorile” ce au fost scoase la suprafata de apele tulburi si care si-au facut loc cu dintii,cu ghearele,cu bita(ma rog ,folosind numai mijloace “inteligente”in virful vietii politice,economice si sociale in Romania ,dar cum sa mobilizezi adevaratele valori cind cei ce ” conduc ” in tara asta ,procedeaza ca in iad :cum ridica unul capul cum primeste (de la amintitii ” conducatori “o bita si este din nou scufundat in smoala . Sper ca blogul sa fie modalitatea care sa-i ajute sa vorbeasca . 2.DE CE nu a intervenit BNR la timp ?, pai v-as propune sa vedeti evolutia leu/dolar la vremea cind prim ministru era Petre Roman ,cred ca a-ti gasi raspunsul .Spunacest lucru si va garantez ca mai am multe de spus ,pentru ca raului in Romania a inceput sa-i creasca radacini imediat dupa “revolutie” .

  27.  26 Andrei Vacaru
    13 March 2009 :: 1:11 am
      -3 (9/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Lucian
    Timisoara e departe pentru imopedia. Si la propriu si la figurat: imobiliare.ro, romimo.ro, imoadmin.ro, informmedia, … imondo

  28.  25 Andrei Vacaru
    13 March 2009 :: 1:07 am
      -7 (12/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Lucian

    Pai imopedia: 1. si-a cumparat protectia: cine mai dadea in agenti si agentiile imobiliare in afara de balonul si AC? Nimeni! Se face ca este de partea lor, oricum agentiile nu sunt unite. Isi conserva imaginea. 2. si-au asigurat trafic si asta aduce bani caci inseamna SEO.
    E criza, iar scopul scuza mijloacele. Bravo lor.

  29.  24 Lucian
    13 March 2009 :: 1:00 am
      -2 (8/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    …uite, puteai sa-l faci pe Andrei vedeta. Sa vezi ce matura cu AC pe jos ))

  30.  23 Lucian
    13 March 2009 :: 12:58 am
      0 (5/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Imopedia, lasa-l pe Andrei sa-l batuceasca (…in cuvinte) pe AC si mai bine spune de ce nu ai facut interviu cu noi. Te-ai dus la AC ca sa il faci vedeta. Mai bine vorbeai cu un agent.

Pages: [2] 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
Ultimele Comentarii
Doamnelor,aveti toata admiratia mea! Keep up the good work!
La Multi Ani ! Tuturor !
felicitari! frumoasa initiativa. favorita mea este Dna Mihaita, in sa le urez un La multi ani tuturor doamnelor din viata noastra.P.S....de mult nu am...
Astia cu Prima Casa 2 ne baga in ceata. ANL-ul iese cel mai castigat din jocul asta.
Am participat si eu si am stat doar pana la pauza, din pacate. Dar si asa mi s-a parut un eveniment super, cu invitati ok. Era oarecum de asteptat ca ...
Blog IMOPEDIA
Maria Seder Neda
02-Feb-2010
Cumperi tot tortul sau doar o felie? Cam aşa se întâmplă mai nou cu oferta de case noi sau aflate în construcţie. Perioada de criză a adus un nou segment pe piaţa imobiliar
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Victor Grigore
22-Oct-2009
Piata este in continuare la un nivel foarte scazut, cu mici vibratii (poate) de necesitate la suprafata inghetata de aproape un an. Cine poate declansa relansarea ? Propun sa in
Dragos Dragoteanu
08-Mar-2010
Nu stiu cati dintre cei care veti citi urmatoarele randuri ati incercat vreodata sa va evaluati pregatirea sau experienta in domeniul imobiliar. Fie ca sunteti prestatori de servic
Valentin Ionescu
10-Mar-2010
Gata, m-am linistit! Asta apropo de preturi. Scad ceva de speriat, domnule! De la inceputul anului, pe segmentul de lux s-au inregistrat scaderi de pana la 60% (Sursa). OK, pana
Tag-uri
RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Maria SEDER NEDA
Victor GRIGORE
Blog RUN
Imobiliarii

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presa
Evenimente imobiliare
Stiri imobiliare