ARAI devine asociatie profesionala!

Razvan Muntean @ 9 March 2009

Iata ca ARAI face un pas important si extrem de curajos in reglementarea profesiei de agent imobiliar. Ani de zile s-a discutat pe la colturi despre ARAI ca despre o asociatie focusata spre agentii, ba chiar spre anumite agentii. “Nimic mai fals!” ar spune unii, “las’ ca stiu eu!” ar spune altii.

Am participat la multe intalniri ARAI cu membrii si de fiecare data acuzatiile venite de la membri erau combatute cu informatii concrete, multe dintre ele auzite pentru prima oara de cei prezenti in sala. E drept ca e-mailurile au curs de la ARAI spre membru, insa nu de fiecare data, iar cand infomatia a ajuns la membru, de multe ori a fost tratata cu “iar astia?” sau cu clasicul “las’ ca stiu eu…”.

Fiindca am facut de multi ani corp comun cu ARAI, am considerat ca e momentul sa dam o mana de ajutor si am pus la dispozitie spatiul IMOPEDIA pentru o dezbatere pe tema noii asociatii imobiliare. In acest fel, ARAI va putea comunica mai direct cu membrii, iar cei care inca nu sunt membri vor fi si ei la curent cu acest nou concept.

Am cules detalii de la conducerea ARAI, iar dl. Dan Negulescu, vicepresedintele ARAI, ne-a acordat si un interviu. Am inteles urmatoarele:
- ARAI se apropie mai mult de agentul imobiliar, pionul principal intr-o ecuatie imobiliara
- schimbarea se va face in max. 2 luni, perioada in care se pun la punct documente si principii, dupa consultari cu membri
- modalitate de aderare si de clasificare a membrilor va fi definita tot in aceasta perioada
- ARAI are o lista de servicii si initiative PREMIUM prin care intentioneaza revigorarea pietei imobiliare

UPDATE

INTREBARI DESPRE ARAI

@incognito (usor modificat)
A1. o agentie inscrisa in ARAI este obligatoriu sa-si acrediteze toti agentii pe care ii are?
A2. care ar fi cotizatia de membru acceptata de cititori?
A3. ce conditii trebuie sa indeplineasca un agent pentru a se inscrie in aceasta organizatie?
A4. in ce conditii se poate inscrie aici un agent care face parte dintr-o agentie care nu este membra ARAI?
A5. este obligatoriu ca agentia sa fie membru ARAI?
A6. ce se intampla daca seful agentiei nu vrea in ARAI dar agentul ar vrea sa fie acreditat ARAI?

@lucian
A7. O agentie cu 100 de agenti pana acum are acelasi vot in AG cu una cu 1 angajat. In viitor agentia cu 100 de angajati va fi de 100 de ori mai puternica?
A8. In ARAI pot fi inscrisi si evaluatori?

@Doina Stoian (sper ca am inteles bine)
A9. ARAI va fi atat asociatie profesionala cat si patronala?

INTREBARI DESPRE MLS

@Stefania

M1.  Este o singura cotizatie ca esti membru ARAI ca agentie ? In plus se mai plateste cotizatia de MLS ARAI pentru fiecare agent?
M2.  Daca intr-o firma nu sunt agenti angajati, sunt agenti PFA, se pot inscrie in MLS ARAI individual ?
M3.  Toate datele de pe MLS sunt la vedere intre agentii care sunt in sistem, daca unul pleaca si isi pierde calitatea de membru, ce se intampla cu datele la care a avut acces?
M4.  Sunt MLS-uri in lume in care anumite listari se cumpara ? Se va putea si la noi ?
M5.  Codul etic pentru o astfel de asociatie este plamanul prin care respira toti agentii. Este un cod etic adoptat din NAR ? Avem toate uneltele legale prin care il putem pune in aplicare?

@agent imobiliar
M6. Agentul este raspunzator direct de corectitudinea cu care face listarea sau agentia imobiliara?
M7. Listarile vor fi cu contract de exclusivitate pe termen limitat sau pe termen nelimitat (adica pana la vanzare).
M8. In tarile care practica MLS listarea se face cu un comision care se imparte cu agentul care aduce cumparatorul. La noi cum va fi ?
M9. Se urmareste implementarea unui standard international sau este ceva national?

TU CE PARERE AI?

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google

Taguri: , ,

152 Raspunsuri pentru “ ARAI devine asociatie profesionala!”

Pages: [6] 5 4 3 2 1 » Show All

  1.  152 FLAVIUS
    8 April 2009 :: 3:14 pm
      1 (0/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Vreau sa imi exprim si eu parerea in legatura cu ce si cum vrea ARAI sa impuna si altora acest model care defapt urmareste de a-si atrage poularitate sau mai bine zis exclusivitate prin ceia ce vor sa faca .De ce spun ei ca vor sa implementeze aceasta metoda si in Romania dupa modelul american .Oare noi nu putem judeca cu creierul nostru ?De ce trebuie sa credem neaparat ca modelul american imobiliar poate fi cel mai bun si ca trebuie sa facem la fel .Parerea mea este ca daca eu ca agentie trebuie sa ma fac membru ARAI trebuie sa ma intreb urmatoarele:
    daca oferta mea este preluata si de alte agentii cu cine inpart eu comisionul daca vinzarea mi-o face alta agentie ?
    cit din comision dau eu ca ofertant la ARAI?
    cit din comision da cel ce o vinde la ARAI ?
    Deci cu alte cuvinte ARAI vrea prin aceasta metoda sa incaseze niste comisioane si de la agentia care are vinzatorul si de la agentia care vine cu cumparatorul numai pentru simplu fapt ca se numesc ASOCIATIA AGENTIILOR IMOBILIARE DIN ROMANIA.
    Hai sa fim seriosi .
    Traim in sistem capitalist fiecare poate sa functioneze legal asa cum a fost inregistrat la registrul unic (camera de comert)ca si asa platim taxe si impozite de ce sa mai cotizam si la ARAI .
    Asta e parerea mea si cred ca e destul de logica .
    Aratati-mi daca stie cineva si alte exemle .
    De exemplu :
    Avocatii privati isi dau clienti altor asociati de avocati sa le rezolve cazurile ?
    Taximetristi particulari isi dau clienti unul la altul ?Nu bineinteles .Fiecare sta la rind .Cind are client incaseaza.
    Notariatele isi impart taxele intre ele ?Bineinteles ca nu .
    De ce tocmai agentiile imobiliare vor sa faca exceptie de la regula .
    O fi criza toti stim asta dar sa ma coordoneze alcineva sa imi spuna ca trebuie sa cotizez ca imi sustine interesele .
    Domnilor care aveti ca activitate tranzactii imobiliare fiti corecti dv . si fiti flexibili in ceia ce priveste comisioanele ,dati dovada de seriozitate si de profesionalism pentru ca e afacerea domnilor voastre si o sa vedeti ca totul va fi bine.
    Va doresc mult succes.

  2.  151 ELENA JURAVLE
    18 March 2009 :: 10:52 am
      1 (3/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    buna ziua la toti ,dupa cate stiu ARAI nu s-a dat inca nici o lege pentru AGENTIILE IMOBILIARE cu toate ca platim taxe si inpozite pe profit in instanta daca ai proces cu un client rau platnic, te plimba de ametesti, inca nu s-a aprobat nici o legislatie privind protectia AGENTIILOR IMOBILIARE de ce crede ARAI ca voi fi de acord sa-mi inscriu agentia la ei , uite ca nu vreu, nu ma poate obiliga nimeni, ARAI nu mai stie de unde sa mai ciupesca banii, eu nu doresc ca ARAI sa existe nu ma ascund numele este real deasemeni si adresa de imail, nu sunt in anonimat si prea putin imi pasa mie de ARAI imobiliarele sunt in mare criza acum , abia in anul 2010 imobiliarele vor intra in normal , daca ceva deranjeaza pe ARAI din ce am comentat nu au decast sa ma contacteze ca le pot spune mai multe de dulce la fapt ARAI simte nevoia inperioasa de a acapara agentiile imobiliare dar nu este chiar atat de simplu , cu ce ne protejeaza ARAI daca unii clienti nu platesc comisionul tranzactiei , plateste ARAI comisionul? scuze greseliile de orto va doresc o zi minunata si cat mai multe vanzari valabil pt agentii ELENA casatopnord@yahoo.com

  3.  150 ciss
    15 March 2009 :: 12:43 pm
      -1 (2/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Din ce am rasfoit, sunt de acord cu Stefania, imi voi declina identitatea si vom discuta in cele mai cu bun simt limite, problemele ridicate pro si contra. Asa cum IMOPEDIA, ne-ati adus la cunostinta sub 2 titluri diferite “CAZUL PRIGOANA” asa puteti sa faceti periodic si cu aceasta CAFENEA. Nu am studiat in amanunt ideile Stefaniei, dar cum SOFTPEDIA creeaza asemenea teme cred ca IMOPEDIA poate acelasi lucru. Cu mentiunea ca si acolo am “atacat” moderatorul si am primit BAN, cred ca se poate ca o tema moderata si tinuta “mai din scurt” indiferent de partile in conflict nu o sa poata degenera si presupun ca in mare proportie va fi creeat ceva constructiv.

    Sper sa nu ma insel.

  4.  149 ciss
    15 March 2009 :: 12:25 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Multumesc IMOPEDIA pentru incredere !

  5.  148 ciss
    15 March 2009 :: 12:24 pm
      0 (0/0) NU sunt de acord Sunt de acord

    Am acces cumva ? Doar am aluns acasa dintr-o alta “excursie” !!!

  6.  147 alexia
    13 March 2009 :: 11:23 pm
      5 (2/7) NU sunt de acord Sunt de acord

    ….dar sincer nu cred ca imopedia va face lucrul asta, pentru ca daca citesti 141, se pare ca cei “nedoriti” nu sunt neaparat vizitatorii din afara sistemului ci patronii de agentii care nu ar permite agentilor sa intre si sa scrie pe blog. astfel incat in cadrul acelui miniblog am fi ca la o sedinta arai…poate vreo 3, 4 in plus sau minus.

  7.  146 alexia
    13 March 2009 :: 11:16 pm
      2 (3/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    florin,
    - din pacate discutiile de aici nu sunt citite doar de catre cei din domeniu. cred ca nici 10% dintre cititori/vizitatori nu sunt agenti imobiliari. astfel incat, scrierea sub anonimat iti permite sa mai spui si cate o chestie directa, pe care in condiiile unei logari, poate ca ai mai controla-o. daca imopedia ar face o chestie inteligenta, facand in cadrul acestui blog o sectiune privata, dedicata DOAR membrilor lor, nu ar fi nicio problema sa ne spunem in fata ceea ce gandim. insa logarea sa fie insotita automat de nume agent/nume agentie. stiu sigur ca se poate face. eu am in site o rubrica de administrare unde fiecare agent cand vrea sa posteze o oferta se logheaza cu numele lui si parola personalizata…nu cred ca ar fi greu nici pentru ei sa faca asa ceva, insa logarea asta sa nu tina doar de agentie, daca tot discutam pe fata. sa stii si numele agentului si pe cel al agentiei. n-am nicio teama de absolut nimeni indiferent ca are 10, 20 sau 60 de avocati.
    - e normal sa fii informat, astfel incat din cand in cand ( este drept ca nu cu frecventa altora) intru si mai citesc ceea ce se posteaza. de comentat doar atunci cand am ceva de zis, sau cand cineva nu-si vede de treaba si isi da importanta.
    -sub nicio forma nu as dori sa fiu in grupul vostru. am avut la un moment dat o discutie despre asa ceca, dar sincer “avantajele” nu mi se par atragatoare. poate cand o agentie mare va adera la acest sistem, cine stie, ma voi gandi ca poate este bine si nu am inteles eu. sa nu crezi de aici ca imi dau aere si ca ma consider patron peste o mare agentie, desi am vreo 8 ani de experienta in domeniu.
    cat despre struguri….cat de acri ar fi ei, trebuiau scrisi cu vreo 2 de “i” . dar de, americanii au doar cursuri de vanzari.

  8.  145 Florin Hanu
    13 March 2009 :: 8:17 pm
      -3 (6/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    De exemplu, o simpla analiza pe text la #129 ce spune?
    -daca stau in banca mea si nu ma stie nimeni(ciocu’ mic) nu se ia nimeni de mine !
    -chiar daca am foarte multa treaba, nu ma pot stapani si intru pe blog !
    -as fi dorit sa fiu si eu in grupul vostru dar mi-e teama sa nu ma respinga pentru ca nu cred ca am merite deosebite !

    Poate te inseli, “Alexia”, poate adevarul este cu totul altul. Incearca !

  9.  144 Florin Hanu
    13 March 2009 :: 7:56 pm
      -8 (11/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Doamnelor si domnilor in anonimat. Sunt alaturi de voi. Va inteleg. Va simpatizez.
    Ati ales sa va marturisiti frica, spaima, groaza de a iesi in public, in lumina, la microfon, sa nu vi se vada cosurile, mustatile, sa se auda cum va balbaiti , cum trageti jalnic de cuvinte, ce idei plictisitoare aveti si cat de putine. Este foarte uman sa-ti fie frica de surprize neplacute la serviciu, de telefoane “anonime” cu injuraturi si amenintari, de figuri incruntate ale unora pe care nici nu-i cunosti.
    Aveti si o problema de orgoliu.
    Sunteti precum copii neastamparati care trag cu prastia in trecatori din balcon prin gaura de scurgere. Apoi deveniti adulti responsabili si faceti observatii copiilor adevarati.
    Cum v-ar sta scosi brusc la lumina, ciufuliti, cu hainele in dezordine, transpirati si speriati?
    Dar poate e doar timiditate? Poate nu sunteti atat de urati cum credeti voi, poate ca sunteti chiar interesanti in lumina reflectoarelor, poate aveti si idei bune !
    Nu veti sti niciodata decat daca “va riscati”. Altfel undeva sub covorul sub care fiecare ascundem cate ceva o sa fie si asta, cat timp veti trai: n-am avut curaj sa spun si eu ceva decat anonim… am ramas anonim…

  10.  143 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 6:29 pm
      -12 (15/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    @IMOPEDIA
    Eu nu am nici o lista neagra, gandurile negre sau de genul asta le alung imediat, nu fac bine integritatii energetice din corpul uman.
    Ca ma deranjeaza si uneori chiar vadit, asta este altceva.
    Dar daca eu mi-am pus pielea la bataie si sunt papa bun pentru rechinii din piata care se pare ca ar fi colegi din imobiliare, nu este normal sa cer protectie ?
    Adica un loc cu toata lumea la vedere, la inceput cu 3-4 apoi vor veni cu zecile daca vor vedea ca pielea le este aparata (cum zice si ingognito).
    Sau mai bine merg pe situri sociale unde sunt create toate conditiile decente de discutii, vezi LINKEDIN, XING etc ?
    Mingea este la tine in teren Imopedia.

  11.  142 incognito
    13 March 2009 :: 5:55 pm
      4 (0/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Sincer, nu stiu. Voi ar trebui sa stiti mai bine. Dar mai este si o problema psihologica. Poate unii dintre anonimi, ca mine de exemplu, nu au deocamdata curaj sa infrunte lumea larga. Poate ca incepand intr-un cerc mai restrans vor dobandi curajul sa vorbeasca in piata publica.Sincer, n-am chef sa ma racai cu nimeni si cu atat mai putin sa-mi pun pielea la bataie atat timp cat niste probleme nu sunt reglementate inainte de a deveni regulamente publice pe care sa le inteleg, sa le accept si sa le sprijin public.

  12.  141 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 5:48 pm
      4 (1/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @incognito: daca punem postul in privat, crezi ca va ramane departe de ochii celor “nedoriti”?

  13.  140 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 5:44 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Stefania: am preluat de atunci propunerea, insa vreau sa fiu sigur ca acele posturi “delicate” nu va fi doar o dezbatere in 2-3.

    Pe de alta parte, e clar ca ceea ce a iesit din aceste posturi e un semnal de alarma.

    Si inca ceva: nu vreau sa inducem ideea ce anonim=denigrator=… O parte dintre cei care au scris de-a lungul timpului ca anonimi ii cunosc personal si ii inteleg de ce folosesc anonimatul. Ei nu se afla pe lista ta neagra, Stefania.

  14.  139 incognito
    13 March 2009 :: 5:44 pm
      3 (1/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Consider ca acest post ar fi trebuit sa fie privat, accesibil numai agentiilor imobiliare si agentilor imobiliari, cu identitati cunoscute in acest caz, pentru ca ei doresc sa-si reglementeze activitatea si sa-si hotarasca soarta. Nu ajuta la nimic daca lumea intreaga vede cum si cat de greu incercam noi sa ne organizam, care ne sunt slabiciunile, cum ne injuram intre noi si cum de fapt in vazul lumii ne aducem niste deservicii.
    Toata lumea in tara asta voteaza anonim, chiar daca semneaza pe tabel. Este un vot secret.
    Vreti sa discutam despre asociatia agentilor imobiliari cu identitati la vedere?
    Haideti atunci in sala de tratative, nu discutam in piata publica.

  15.  138 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 5:25 pm
      -6 (12/6) NU sunt de acord Sunt de acord

    @IMOPEDIA
    Eu am mai propus ideea de CAFENEAUA IMOBILIARA, dar si CAFENEAUA IMOPEDIA, un blog (al 4-lea) unde sa posteze doar agentii cu numele si agentia le vedere pe subiecte sugerate de voi sau de noi. Un blog fara anonimi.

  16.  137 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 5:18 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    (1) si (2) mi se par pertinente.
    Desi am schimbat putin topicul discutiei, ar fi interesant de auzit si alte pareri.

  17.  136 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 5:07 pm
      -10 (15/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Imopedia
    1. cand discutam de lucruri care schimba istoria agentilor imobiliari la scena deschisa cum este aici la voi, ar trebui ca toti care isi dau cu parerea sa aiba numele la vedere si agentia, altfel, parerea lor nu exista si nu conteaza pentru noi.
    Poate vota cineva in tara asta intr-un mod anonim ? NU ?
    Si fara vot la comentarii in astfel de posturi.
    Anonimatul cu rea intentie care se practica in postul asta poate influenta in mod negativ multi agenti .
    Subiectul acesta pe care l-ati adoptat in exclusivitate a ajuns de rasul si batjocura anonimilor.
    Si este un eveniment istoric de care nu are voie absolut nimeni sa-si bata joc in felul asta.
    Si rezultatele ar fi altele daca ati interzice anonimatul in astfel de posturi inedite.
    Considerati ca chiar trebuie sa faceti loc la voi pe blog unui grup select de persoane care vor sa-si dea cu parerea si care-si pun datele de identificare la dispozitie, timpul lor la dispozitie, care-si pun cunostintele lor la dispozitie…si totul in folosul comunitatii imobiliare din Romania.

    2. Pentru celelalte posturi am sa ma gandesc si am sa scriu aici sau pe email.

    3. Daca este in interesul vostru; adica daca voi nu mai aveti incotro si sunteti inghesuiti prea tare de tot felul de cerinte si reclamatii.

  18.  135 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 4:40 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Stefania: nu am inteles fraza “veti dezvalui identitatea doar daca este in interesul vostru IMOPEDIA”. Cui/a cui?

    Sunt de acord sa facem un cod etic al blogului. Fiindca ai fost printre cei expusi tirurilor de acuzatii, propun sa propui cateva restrictii concrete pe care sa le implementam.

    Pentru inceput ai putea da cu copy/paste cateva fraze ce consideri ca ar trebui banate, intrucat fac atingere directa la anumite persoane/organizatii. Ia in considerare ca acele fraze ar fi putut veni de la persoane care si-au divulgat identitatea.

  19.  134 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 4:24 pm
      -9 (13/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ Imopedia
    Dupa cum vad eu ca s-au desfasurat lucrurile pe aici, veti dezvalui identitatea doar daca este in interesul vostru IMOPEDIA, altfel va bateti capul de pomana cu aceast moment de suspans.
    Ati spus ca veti sterge comentariile cu atacuri la persoana si la firma, dar i-ati lasat sa continue.
    Acestor persoane ar trebui sa le dezvalui identitatea IMOPEDIA, pentru a putea suporta legal consecintele morale si legale, sa vedem atunci daca mai au inocenta de a arunca cu noroi si mizerie in niste oameni care stau in fapt in fata unui pluton de executie invizibil.
    Probabil ca ai fi nevoita IMOPEDIA sa faci aceste dezvaluiri in situatia unui proces, legea insultei si calomniei este inca in viata, iar tu ai facut tot felul de promisiuni de ,,aparare,, .

  20.  133 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 4:11 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    @incognito: prima era o decizie in vigoare.
    (131) este o sugestie pentru viitor.
    +
    in niciun caz nu era vorba de a dezvalui identitatea cuiva care ne-a cerut sa nu o dezvaluim. Era doar un filtru.

  21.  132 incognito
    13 March 2009 :: 4:09 pm
      3 (0/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Imopedia, parca afirmai intr-un post ca te angajezi sa pastrezi confidentialitatea numelui pentru cine ti-o cere. Acum vad ca te gandesti la obligativitatea dezvaluirii identitatii!
    Cand sa te cred?

  22.  131 Razvan Muntean, IMOPEDIA.ro
    13 March 2009 :: 3:42 pm
      6 (5/11) NU sunt de acord Sunt de acord

    Ma gandesc tot mai mult la obligativitatea dezvaluirii identitatii…

    Ce ziceti?
    Votati comentariul acesta si o sa ma prind eu cumva.

  23.  130 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 2:56 pm
      -6 (15/9) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ alexia
    ceva mai inteligent fetita mea, …struguri-s tot acri.

  24.  129 alexia
    13 March 2009 :: 2:51 pm
      11 (10/21) NU sunt de acord Sunt de acord

    stefi…suferi de mania persecutiei. daca iti vedeai de treaba ta si nu te bagai ca musca-n lapte nu te baga nimeni in seama….hai ca sincer iti dau prea multa importanta si spre deosebire de tine eu chiar am treaba….n-am timp sa incalzesc balonul pe blog.
    cat despre faptul ca faci parte dintr-un brand imobiliar, nu cred ca ar trebui sa te lauzi foarte tare….nu ai ajuns prin cine stie ce merite deosebite, ci doar ai platit o taxa. asta este contributia ta la dezvoltarea brandului…ca ai scos banul din buzunar si esti acum un mini patron ce trebuie sa-si plateasca redeventa pentru a mai putea activa cu numele pe spate. in rest…ciocul mic si joc de glezna. daca as fi vrut sa fiu in grupul vostru, eram de mult…..dar am considerat ca n-am nevoie si ca sunt in stare sa fac afaceri si fara voi.

  25.  128 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 2:40 pm
      -9 (19/10) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ alexia
    vezi ce usor vorbesti draguta de lucruri care te depasesc ? astea-s motivele pentru care nu postezi cu tot numele si firma : ai frustrari si numai asa poti sa-ti arati propria ,,superioritate,, .
    Vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca ,,sunt acri,,.
    Imprecatia ta indusa cu atata ura, este mai tare ca violenta, ai mania atacului la persoana si a unor firme cu numele afisat, esti total lipsita de respect si pentru tine si pentru Imopedia care a lansat tot felul de avertizari, si pentru cititorii acestor randuri.
    Poate data viitoare lasi frustrarile acasa si te exprimi mai inteligent si cu numele la vedere, altfel am sa incerc sa te evit.

  26.  127 alexia
    13 March 2009 :: 2:19 pm
      11 (9/20) NU sunt de acord Sunt de acord

    stefania…poti sa dispari din zona daca esti atat de plictisita. prefer sa stau in anonimat si sa nu comentez de cate ori vreau sa ma aflu intreaba, doar de dragul de a ma afla in treaba si a-mi promova site-ul si brandul. crezi ca voi, nu sunteti plictisitori pentru restul? pana cand iti va cere cineva parerea stai pe cearsaf si agatata de balon…dar sa te tii bine ca a inceput sa se desumfle

  27.  126 Stefania Trandafir
    13 March 2009 :: 2:05 pm
      -6 (16/10) NU sunt de acord Sunt de acord

    @ alexia si toti anonimii
    Si eu vreau rezultate ,,concrete,, stau inca in tribuna, dar nu am cearceaful in cap si-i huiduiesc pe cei din teren.
    Si de atatia ani nu a aparut vreo asociatie profesionala a agentilor cu MLS si asigurari profesionale ca sa iti poti permite sa-i pui la zid pe cei mai vechi care ,,s-au laudat si nu au facut nimic,,.
    Asa ca hai sa avem curajul sa ne dam cearceaful in laturi si sa avem discutii de la egal la egal in calitate de agenti imobiliari cu raspundere…si sa mai avem putintica rabdare .
    Acum ARAI au luat aceasta hotarare de a merge pe drumul asta.
    Hai sa-i sustinem la vedere (scapa de cearceaf) daca avem asteptari atat de mari !
    Sau sa-i combatem in aceleasi conditii.
    Ce spuneti voi anonimii a ajuns ca un zgomot de fond cu care am inceput sa ne plictisim .

  28.  125 carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 1:46 pm
      5 (3/8) NU sunt de acord Sunt de acord

    alexia sunt dintre cei care “vor “si “vor face”.Multumesc de sustinere.

  29.  124 alexia
    13 March 2009 :: 1:24 pm
      7 (7/14) NU sunt de acord Sunt de acord

    stimata doamna, sper sa aveti dreptate si eu sa ma fi inselat. ramane sa demonstrati…prin fapte, ca de vorbe ne-am cam saturat.
    sa speram ca iese ceva bun. nu fac parte din cei ce improasca cu noroi in niste oameni care si-au asumat totusi anumite responsabilitati, insa vreau sa vad rezultate concrete.

  30.  123 carmen.mihaita carmen.mihaita
    13 March 2009 :: 1:05 pm

    @alexia ai inteles tot si exact pe dos.

Pages: [6] 5 4 3 2 1 » Show All

Lasa un comentariu

Cauta
Ultimele Comentarii
Felicitari imopedia. O reusita frumoasa!
Stefania, am o intrebare legata de optimizarea in cautarile pe motoare de cautare, a unei oferte promovata prin social media. Mai precis, sunt agent, ...
Tineretul prefera locatia zgomot si buricul targului NOI ceilalti casa cu curte iar unii liniste si intimitate...chestie de gustibus...dar 30 de minut...
Daca s-ar face sistemul automat de amendare , poate ca s-ar schimba atitudinea.Asa cum au bagat pe autostrazi: camera video, te-a filmat, se verifica...
La apartamentul cumpărat pe un credit de 20-30 de ani există oricând riscul să îți pierzi locul de muncă, să scape cursul de sub control și să ajungă ...
Blog IMOPEDIA
Imopedia RUN
16 Mai 2012
Gala Agentului Imobiliar a fost, din nou, un moment de marcă al pieței imobiliare românești. Ca în fiecare an, am surprins,  am motivat, am susținut unul dintre cele mai
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Gabriel Alexandru
14 Octombrie 2011
A venit timpul sa discutam si despre drepturile Vanzatorului, dupa ce am tratat separat drepturile Cumparatorului aici si aici. Dar mai intai sa stabilim clar ce inseamna un Vanzat
Dragos Dragoteanu
21 Mai 2012
Ca multi dintre voi, ma uit la fotbal de zeci de ani. Acum voi vorbi despre un model de succes. In politica si in administratia publica, personaje ca Mircea Sandu sunt extrem de pu
Adrian Crivii
22 Octombrie 2011
We are now facing one of the most critical moments of the financial crisis and the major decisions that are taken on a global level can make the difference between exiting the econ
Tag-uri
RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner

Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Adrian Crivii
Blog RUN
Gabriel Alexandru
Daniel Dobre
Dragos Dragoteanu

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare
Arhiva video
Prima casa 3
Prima Casa 2011