Cum promovezi si vinzi o proprietate rezidentiala de un milion euro in piata imobiliara de astazi

Am scris acest articol inspirat de o vila interesanta situata in Cotroceni oferita in piata la 1,000,000 euro. Scopul articolului nu este de a prezenta in detaliu aceasta proprietate ci de a oferi cateva idei proprietarilor care detin astfel de active si doresc sa le transforme in cash.

In primul rand trebuie identificata valoarea reala de piata a proprietatii astfel incat listarea acesteia sa se faca la un pret care sa aiba sens pentru cineva care chiar ar putea fi interesat sa cumpere. Daca proprietarul intentioneaza sa isi vanda singur activul, fara ajutorul unui broker consider ca vorbim din start de o strategie gresita care poate arunca de pe piata proprietatea dupa perioada de stralucire ce urmeaza listarii. Deci consider ca primul pas ar fi contactarea unui broker specializat care are curajul sa promoveze o astfel de proprietate si sa nu se fastaceasca atunci cand isi asuma responsabilitatea de a o promova si tranzactiona.



Consider ca in piata imobiliara din Bucuresti sunt un numar de brokeri cat degetele de la cele doua maini adunate care ar putea pozitiona in piata, promova si efectiv vinde asa ceva. De asemenea, daca proprietarul se hotaraste sa apeleze la un broker imobiliar si invita toata piata va avea numeroase vizite, poze foarte frumoase si o prezenta pe multe site-uri de imobiliare care vor devaloriza foarte mult proprietatea.
exercice pour agrandir son penis



Richard Robbins vorbeste despre traseul de la low producer la top producer

In domeniul imobiliar ca si in alte industrii exista persoane/ firme care nu numai ca sfideaza crizele de orice fel dar in acelasi timp reusesc sa obtina perfomante cu mult peste media pietei.
Brokerilor imobiliari care reusesc astfel de performante li se spune “top producers” si apar in clasamente, se scrie despre ei si sunt invitati la conferinte sa vorbeasca despre succesul lor.

La cea de-a IV-a Conventie Europeana RE/MAX de la Viena din septembrie l-am intalnit pe unul dintre vorbitori – Richard Robbins, apreciat coach, speaker si consultant de business care a avut amabilitatea de a-mi raspunde la cateva intrebari in cadrul unui scurt interviu.

Ideea de baza a interviului se refera la actiunile pe care in general le intreprind top producerii in domeniul consultantei imobiliare si la traseul pe care il are de parcurs un low producer pentru a deveni top producer. Enjoy!

 




Cu ce trib ataci mamutul numit “succes”?

Voi incepe acest articol prin a prezenta pe scurt scopul pentru care am creat acest blog specializat ce beneficiaza de suport si co-branding din partea imopedia.ro ceea ce pentru mine inseamna foarte mult.

Noi, oamenii, indiferent de tara in care traim, cariera pe care o avem, nivelul cultural, educational, training, etc. avem sase nevoi de baza care practic ne determina idealurile si actiunile in viata. Acestea sunt practic specifice ADN-ului uman si sunt la fel de adevarate ca rasaritul de soare in fiecare dimineata.  Acestea sunt nevoia de certitudine, incertitudine, a fi deosebit,  varietate, crestere si contributie.


 

Pe scurt si cu cateva exemple din viata de zi cu zi:

Ai nevoie de certitudinea ca apa pe care o bei de la reteaua publica este ok si nici tu te gandesti la asta dar in acelasi timp iti doresti o marire de salariu … sa apara astazi intr-un mod neasteptat, sau un contract de consultanta ori un nou business (incertitudine). Poti fi deosebit, sau intr-o traducere mai de lemn semnificativ in mai multe feluri: creezi ceva special, ii critici pe altii, comentezi pe bloguri doar ca sa discreditezi si sa te afli in treaba, sa creezi probleme si altele. Varietate? Da. Toti ne dorim varietate in viata: nu ne facem vacantele (chiar) in acelasi loc, nu iubim un singur gen de femeie sau barbat de la 14 la 70 de ani, ascultam diferite stiluri de muzica, ne schimbam gusturile la masini si asa mai departe. Citeste mai multe »



De ce activitatea profesionala trebuie sa fie ‘fun’?

Calitatea vietii nu este o intamplare ci un proces pe care orice om are posibilitatea sa il creeze si sa-l mentina in fiecare zi prin ganduri si actiuni consistente. Calitatea activitatii profesionale urmeaza acelasi principiu iar rezultalele spectaculoase se petrec acolo unde se adauga ingredientele necesare.

Am vazut numeroase companii unde managementul se efectueaza prin insuflarea fricii. Din exemple live si citind carti de specialitate am observat ca in astfel de situatii oamenii ofera minimum de performanta si nu isi folosesc decat o mica parte din potential. De obicei este vorba de companii in care managerul este de cele mai multe ori frustrat de propriile incompetente si tine sa arate ca el este cel mai grozav si priceput la toate.

In acceptiunile moderne ale echipelor atunci cand managerul ajunge cel mai ‘destept’ din echipa este timpul sa o schimbe, deci este invers. Companii de talia Facebook, Microsoft, Google si altele au inteles cat este de important ca jobul sa fie ‘fun’ astfel incat creativitatea celor implicati sa fie descatusata. Bine, vorbim de activitati mai mult sau mai putin glamoroase, dar esential este sa gasesti abordarea potrivita.
handy spyware



Despre valoarea adaugata si legile succesului profesional

Fiecare dintre noi, din punct de vedere profesional activam in (cel putin) o piata, un “marketplace”. Fie ca vindem, oferim consultanta, stam in back office, sau ii manageriem pe altii, cumulat activam intr-un domeniu, sau doua, fiecare dupa cum considera ca este cel mai bine pentru el. Din pacate de multe ori nu reusim sa facem chiar ceea ce ne dorim si cum dorim iar aceasta este o cursa pentru ca viata devine ea in sine un job. Dar nu despre asta voiam sa scriu aici ci despre valoarea adaugata cu care fiecare dintre noi contribuie acolo unde isi desfasoara activitatea profesionala.

Valoarea adaugata a muncii tale si legile succesului profesional

Succesul profesional este guvernat de cateva legi de care nu am aflat din invatamantul clasic dar pe care le-am auzit la seminarii specializate din strainatate si din carti.

Ele functioneaza, chiar daca noi credem sau nu exact asa cum functioneaza si gravitatia.
spy on a mobile phone



Este astazi momentul sa incepi sa te reinventezi daca nu ai pornit deja acest proces?

Este in natura umana sa amanam lucrurile doar ca unii dintre noi folosim amanarea mai mult sau mai putin decat altii. Educatia clasica nu ii invata nici pe copii, adolescenti sau adulti despre cum sa-si optimizeze capacitatile pe care deja le au sau cum sa-si ajusteze comportamentele care nu le sunt de folos.

Noroc ca pentru toate acestea exista seminarii specializate, coaching, masterminds, carti, audio books, ebooks si filme ce intra la categoria “self education” care este de cele mai multe ori mai valoroasa decat orice altceva pentru succesul profesional.

Am auzit si aplicat de multe ori principiul “go with the flow” numai ca Tony Robbins spune ca daca mergi impreuna cu “flow-ul” la un moment dat vei ajunge la Cascada Niagara si iti va fi imposibil sa te opresti la 3 metri de ea. Deci, mare grija. Un principiu care mi-a placut este promovat de Tom Ferry, un apreciat trainer si coach american cu specializare pe domeniul imobiliar si anume Life by Design. Oricare dintre noi, avand instrumentele potrivite si persistenta de a le implementa in fiecare zi, de a renunta la obiceiuri vechi si a ne crea unele noi putem sa ne construim viata personala si profesionala pe care ne-o dorim. Din pacate aceste schimbari nu se produc de pe o zi pe alta (ha, si eu mi-as dori sa fie asa) dar dupa ce le-ai implementat, ele, intretinute sum se cuvine iti schimba viitorul si iti raman toata viata sau macar pana cand pui altele noi in loc.

augmentation mammaire la plus naturelle



Cat de importanta este prezenta in social media pentru brokerii imobiliari?

In domeniul imobiliar discutam de tranzactii, apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale si proprietati in general. In online si in social media in special discutam de conturi Facebook, Linkedin, Twitter, Youtube, Google +, Pinterest, domenii de internet si altele care de fapt sunt considerate tot proprietati, insa virtuale si ele sunt denumite “real estate virtual assets”.

Poate putini dintre noi realizeaza cat de important este ca atunci cand un client cauta de exemplu – “agentia imobiliara Baneasa” prima pozitie sa fie ocupata de agentia imobiliara pe care o reprezentam sau cand cauta “agent imobiliar Baneasa”sau “broker imobiliar Baneasa” prima pozitie sa fie ocupata de profilul propriu.

Desigur, aceste pozitii se pot cumpara prin intermediul campaniilor AdWords insa atunci cand bugetul nu mai este alimentat, pur si simplu dispari de pe internet.

Majoritatea specialistilor din imobiliare cu care colaborez inca sa focuseaza pe optimizarea la maxim la site-ului propriu de agentie pentru a atinge astfel de performante fara a lua in considerare ca mecanismele motoarelor de cautare s-au modificat radical in ultimii 2 ani si care fac acest lucru foarte dificil si nesustenabil pe termen lung. Clar, este esential sa iti optimizezi ste-ul, dar mai este si altceva de luat in cosiderare. Citeste mai multe »




Primul ghid imobiliar autentic! Sfaturi pentru realizarea unei tranzactii imobiliare, termeni imobiliari, financiari, precum si descrieri detaliate ale zonelor,doar la ghid.imopedia.ro

Adrian Crivii
Blog RUN
Gabriel Alexandru
Daniel Dobre
Dragos Dragoteanu
Ilias Papageorgiadis

Cele mai noi si importante stiri din segmentul imobiliar iti sunt redate intr-un format inedit, menite a te tine la curent cu tot ceea ce inseamna noutati si ultimele tendinte in domeniul imobiliar, doar la media.imopedia.ro

Comunicate de presă
Evenimente imobiliare
Ştiri imobiliare
Arhiva video
Prima casa 3
Prima Casa 2011