Cat de importanta este prezenta in social media pentru brokerii imobiliari?

In domeniul imobiliar discutam de tranzactii, apartamente, case, vile, terenuri, spatii comerciale si proprietati in general. In online si in social media in special discutam de conturi Facebook, Linkedin, Twitter, Youtube, Google +, Pinterest, domenii de internet si altele care de fapt sunt considerate tot proprietati, insa virtuale si ele sunt denumite “real estate virtual assets”.

Poate putini dintre noi realizeaza cat de important este ca atunci cand un client cauta de exemplu – “agentia imobiliara Baneasa” prima pozitie sa fie ocupata de agentia imobiliara pe care o reprezentam sau cand cauta “agent imobiliar Baneasa”sau “broker imobiliar Baneasa” prima pozitie sa fie ocupata de profilul propriu.

Desigur, aceste pozitii se pot cumpara prin intermediul campaniilor AdWords insa atunci cand bugetul nu mai este alimentat, pur si simplu dispari de pe internet.

Majoritatea specialistilor din imobiliare cu care colaborez inca sa focuseaza pe optimizarea la maxim la site-ului propriu de agentie pentru a atinge astfel de performante fara a lua in considerare ca mecanismele motoarelor de cautare s-au modificat radical in ultimii 2 ani si care fac acest lucru foarte dificil si nesustenabil pe termen lung. Clar, este esential sa iti optimizezi ste-ul, dar mai este si altceva de luat in cosiderare.

Conturile pe care le avem pe principalele site-uri de socializare beneficiaza de relevanta crescuta in motoarele de cautare ca iar acestea, postarile de pe bloguri si anunturile de pe marile portaluri imobiliare sunt canalele prin care putem ajunge foarte usor pe primele pagini si beneficia de leaduri, clienti si recunoastere de acolo plasand un link spre site-ul pe care dorim sa il promovam.

 

O prezenta consistenta pe aceste site-uri si portaluri te ajuta sa iti multiplici eforturile personale si ale echipei prin intermediul tehnologiei. Poti fi in concediu, sau in weekend, sa ai telefonul inchis sau … sa dormi, si un potential client te poate contacta si trimite un mesaj care sa iti aduca un business excelent sau o recomandare. De fapt, mai nou acel client te va cauta pe Google si ceea ce va gasi despre tine va face diferenta in a apela la tine sau altcineva. Majoritatea clientilor si investitorilor isi fac temele prin cautari online atunci cand doresc sa inceapa o noua colaborare si de aceea imaginea online este mai importanta ca oricand.

Taguri: , , ,

2 Raspunsuri to “Cat de importanta este prezenta in social media pentru brokerii imobiliari?”

  1. TripluX Spune:

    Adrian, in 2 ani Facebook va avea soarta MySpace.Cine are experianta nord americana stie ce sa intamplat si care sant traseele urmate de acest gen de afaceri.See Nasdaq!

  2. Cat de importanta este prezenta in social media pentru brokerii imobiliari? « Adrian Niculescu Blog Spune:

    [...] atunci cand bugetul nu mai este alimentat, pur si simplu dispari de pe internet. Restul articolului aici. Share this:StumbleUponDiggRedditTwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this [...]

Lasa un comentariu